Parcul din Roman în straie de iarnă

Cum am scris şi-n acest articol: http://reteteindraznete.blogspot.ro/2012/11/parcul-romanneamt.html sunt îndrăgostită lulea de parcul din oraşul meu. Unul dintre cele mai frumoase parcuri din Moldova.


Am fost la medic să iau nişte reţete pentru tata şi cum era foarte multă lume am decis să merg în parc să văd cum e iarna. Detest să stau la rând mai ales în spitale!!! Ideea parcului m-a calmat puţin. Plus că nu ieşisem de 8 zile din casă. Aveam nevoie de ceva aer curat. Era soare şi păcat să nu merg. 
Am văzut parcul toamna... şi pe la sfârşitul primăverii la fel. Absolut magnific. Nu ai cum să nu te îndrăgosteşti. Este un vis. O oază de pace şi linişte.

Pentru acei care nu l-au văzut niciodată rezultă greu să crezi aşa ceva despre Roman... oraş pierdut în Sud Estul României. Dar e adevărat! Şi eu am rămas surprinsă.
Am fost deseori să citesc pe băncile din parc. Linişte, pace şi curăţenie. Bravo celor ce s-au ocupat de el.

În articolul de pe celălalt blog aminteam că se vocifera că se va face şi o mini grădină zoologică deschisă la publicul larg. Şi astăzi mare mi-a fost surpriza să văd că este deja o mini grădină. Am văzut un cerb! Adică doar coarnele.. că dormea de mama focului. Leneşul. Trebuie să fi fost mai multe animale dar erau ascunse. Probabil le era frig. Îmi place idea.. pe de o parte însă... mi-e foarte milă de animalele în captivitate. Oricum ar trebui să le fie bine pentru că au mâncare în fiecare zi şi nimeni nu le vânează.

Iată aşadar cum arată acum. Iar când va fi şi mai multă zăpadă va arăta chiar mai bine. Un loc de vizitat, neapărat!

Post a Comment

0 Comments

>