Zăpadă artificială


Cum să faci zăpadă artificială acasă.


O idee ce mi-a venit în timp ce locuiam în Italia şi nu era zăpada nicăieri... în afară de Cortina. :)
Este „făină din sacul meu”, adică nu m-am inspirat de la nimeni.
Nu ştiu cine a zis ceva de genul. „Omul cel mai prost e acela care are, câteodată, o sclipire de geniu”. Sincer... cred că s-a referit la mine. Mama lui de bandit!
Pentru că asta a fost chiar o sclipire de geniu. Sau... pe-aproape. :D

Îţi trebuie doar o bucată mică (20-30 cm) de scârţâitoare/polistiren (mulţumesc Cristina) şi o răzătoare veche.
Io o ţin pe aia din imagine ori pentru şmecheria asta ori pentru a rade săpun.
Se ia polisterenul şi se rade pe răzătoarea mare.

Simplu, economic, practic şi foarte frumos. Poţi să o pui /„ningi" unde vrei. Eu am un loc unde amplasez bradul. Pun dedesubt o foaie colorată cu tema Crăciunului, montez bradul peste şi pun o groază de ... Arată SUPER. Parcă e zăpadă naturală.
Există un neajuns totuşi... se electrizează (dacă-i exagerat de multă) şi zboară peste tot, dacă nu eşti atent. De aceea e mai bine să o amplasezi pe unde nu treci de 1000 de ori pe zi. SE curăță exclusiv cu aspiratorul. Dar se merită!!!

Evită să faci asta dacă ai copii care pot ingera substanța în cauză.
Dacă ți-a plăcut, un like la pagina Facebook ar fi binevenit și apreciat.


Post a Comment

4 Comments

  1. Pusesem comentariul in graba , vroiam sa vad daca merge :) . Interesanta idee . bradutul este foarte frumos :) abea astept sa il impodobesc si pe al nostru <3

    ReplyDelete
  2. Merge... Mulţumesc. L-am făcut în 5 minute cred, vorbind cu mama la telefon, că sunt tare ocupată în perioada asta. E tare frumos Crăciunul. :)

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>