Dragobete şi cadouri

Multe dintre magazinele on line oferă ceva gratuit, (cum ar fi transportul), reduc preţurile sau oferă un cadou la o comandă (peste o anumită sumă) în perioada sărbătorilor.
Dragobetele este una dintre aceste sărbători. Cum zic ei :
De Dragobete iubeşte româneşte” E un cliché, nimic de zis, dar sunt de acord.
Sărbătorile sunt o ocazie bună pentru comercianți, dar şi pentru cei care VOR să cumpere.
Dacă tu ai fi comerciant nu ai promova mai mult produsele tale cu aceste ocazii?
Hai, fii onest. Mă deranjează când aud/citesc (am mai zis) că aceste sărbători sunt doar pentru comercianți. Să fim realişti, un pic măcar. Eu zic „bravo” comercianţilor care ştiu să se conformeze.

Nu prea avem încredere în cumpărăturile on line... şi fiecare ştie de ce.
Nici eu nu prea am, dar mă interesez până decid să plasez o comandă. Am avut experienţe „deranjante" altele super plăcute. Nu cumpăr din instinct, dar mă informez. Nu-mi cad banii din cer.

La mulţi ani de Dragobete!

Post a Comment

2 Comments

  1. Ma uit imediat pe site-urile de carte!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu... dacă aş mai avea ceva spaţiu mi-aş lua o infinitate de cărţi. Mi-aş vinde şi hainele.. într-un caz extrem. :p

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>