Picarea cu tronc

Măi fraţilor, sunt extrem de îngrijorată pentru sănătatea mea mintală. Pe cuvânt. Nu ştiu ce se întâmplă cu mine dar, de câtva timp încoace, îmi cam pică cu tronc 60-70% din bărbaţii ce văd în serialele mele preferate.
Şi nu-i bine, chiar deloc.
Cine m-a mai citit ştie că-mi plac bărbaţii la costum, în special (mai sunt şi excepţii, evident). Uite o recapitulare la cei care mi-au sucit capul (sau gâtul... :p). Click pe nume, dacă vrei să vezi despre cine şi ce vorbesc. 
În perioada asta sunt moartă după Jim Caveziel, am mai zis. Este idealul meu de bărbat. Numai când l-am văzut în rolul lui John Reese (Person of interest) mi-am dat seama ce fel de bărbat mi-aş dori (în visurile mele). M-au întrebat care e idealul meu, uite, unul ca el. Trage la pumni, de nu te vezi, dar este şi sensibil. Contraste şi contradicţii. 
Să-ţi mai zic de Stephen Amell? Care joacă-n Arrow?! Când deschide gura, mă topesc!
Gabriel Macht (Suits)... vai ce figură statuară! Ca un David.
Într-un timp eram moartă după John Barrowman (Torchwood). Da, ştiam că-i gay. Şi?!
Mai recent mi-a picat cu foarte tronc Adam Beach. Un actor canadian (parese de origine indiană) care joacă-n Arctic Air... un serial canadian. Nu ştiu de ce, dar încep să zâmbesc ca o imbecilă când îl văd. Inconştient, fără şagă.
Apoi Kevin Bacon (The following), man in suit, evident.
Îmi mai place la nebunie şi Simon Cowell, (nu cred să fie actor) englez (XFactor, Britain's got talent, etc.) (şi Louis este foarte fain). Îmi place pentru că nu am treabă cu el, dacă mi-ar zice şi mie ce le zice unor concurenţi, l-aş urî de moarte, mă gândesc. Nu ştiu. Am noroc, n-am niciun fel de talent. Nu mă paşte riscul ăsta. 
Dar prima mea „iubire” a fost şi rămâne Jensen Ackles (Supernatural). Omul ăsta le are pe toate (inclusiv o soţie :p, ferice de ea).

Acum, fără vrăjeală, dar nu-s tipul de persoană care să devină fanatică sau să viseze cu adevărat la aceşti bărbaţi. Glumeam mai sus. Sunt o persoană cu capul pe umeri, chiar prea.
Faptul că-mi plac nu mă duce cu gândul la prostii sau lucruri imposibile ce se văd doar în filme. Sunt o persoană raţională, nici măcar nu-mi trece prin minte să adorm cu ei în gând. (Adorm, mai degrabă, cu gândul că instalaţia hidraulică din acest bloc îşi dă duhul, puţin câte puţin). Nu caut informaţii despre ei, mă interesează doar numele, că nu le ştiu pe toate.
Îmi plac, simplu.  Îmi plac caracterele, îmi place aspectul, rolul, interpretarea. Dar atât. Sunt oameni ca şi noi, numai că joacă în filme. Cine ştie cum sunt cu adevărat în realitate. Unii dintre ei ar fi fără gagici dacă nu ar fi actori. Să fim realişti!
Astea fiind zise, abia aştept să văd un alt episod din Arctic air. Mai este cineva fan?!

Post a Comment

2 Comments

  1. cazul meu cu paul... este picare cu tronc:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce mă bucur că vă înțelegeți! Așa și trebuie.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>