Iubesc soarele!

Da, îl iubesc! M-a trădat de multe ori da' nu-s geloasă
Mă mulţumesc cu o bucăţică infimă din el. Numai să fie. Mă mai şi arde... asta pentru că şi el mă iubeşte foarte mult. :D
De fapt, e vina mea... că-n faţa lui uit de ruşine şi stau mai mult descoperită... Exagerez şi el... mă arde. Aşa-mi trebe'!

Vara este anotimpul meu preferat. Pot să îmbrac rochiţe de care vreau. Foarte rar pantaloni. Îmi plac cele vaporoase... Din dantelă, mătase, voal. Culori calde, pastelate sau vii. Dar şi negre sau albe (când sunt bronzată). 
Însă nu zic nu rochiilor mulate. 

Multe prietene de ale mele fac cumpărături pe eMag
Cine nu cumpără de pe eMag? 
Are monopolul aproape. 
Dar ce zic aproape... 

În orice caz, deoarece are de toate (inclusiv alimente), este una dintre platformele preferate de cumpărături. 
Ai grijă la prețul pentru transport. 
Încearcă să cumperi produse de la același vânzător, sau de o anumită sumă (depinde de magazin), ca să nu plătești mai mult ața decât fața.  

Foarte multe modele de haine, rochii etc, măsuri unice, preţuri la îndemână - în general! 
Fac mereu reduceri, sunt disponibili şi foarte profesionali. 
Nu ştiu, însă încă nu am găsit un alt site de care să mă simt atrasă mai mult.

Unele rochii pe corp, mai toate, par dificil de purtat, iar femeile mai plinuţe evită acest model. 
Şi eu eram extrem de sceptică, dar când am probat una - acum mulți, mulți ani - am rămas cu gura căscată. 
Garantez că se așază extraordinar
Nu sunt slabă, ba chiar am „forme" şi-mi vin minunat rochiile mulate.
Totuși, dacă eşti gravidă mai bine eviţi, deși în ziua de azi este foarte la modă să-ți arăți burtica. 
Și rochiile acestea îți pun în valoare și corpul personal și creația. 
Ai cu ce să te mândrești. 


cer albastru cu nori albi soare-inima-maini


*****

Disclaimer

O parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat.
Asta înseamnă că eu câștig un procentaj din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri și bannere.

Pentru detaliile complete, apasă aici

Post a Comment

2 Comments

  1. eu prostesc de la soare daca ma bate prea mult in cap:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alt comentariu ce-am ratat! Îmi cer scuze.
      Da... asta-i adevărat.
      Eu nici n-am nevoie de soare pentru asta.
      Se-ntâmplă de la sine. :)))

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>