Vacanţe culturale

Primesc zilnic în căsuţa poştală oferte de vacanţe care mai de care mai îmbietoare.
Mă... mă apucă aşa o disperare... că, na, nu-mi permit. Oricum nu prea-mi place să călătoresc. Mă mulţumesc cu puţin, de fapt. Sau... poate e vina experienţei aceleia nefericite... Aia în care am plătit o vacanţă de 7 zile, în munţi (Italia) şi a plouat în fiecare zi. Da! Am stat în camera de hotel şi am citit... toate cărţile din bibliotecă. N-am să uit nicicând. Mai rău nu putea să-mi meargă... adică, ar fi putut... De exemplu, să nu aibă hotelul bibliotecă. Aş fi înnebunit cred. Nu că este chiar nevoie de asta ca să înnebunesc de tot. :D

Ce să spun de croazierele (Ocazii turistice.ro) prin toată lumea? Nu ți-ar plăcea?
Deşi sunt terorizată de apa adâncă, tot aş merge-n una. Când îi văd pe ăia tolăniţi pe fel de paturi suspendate sau nu... îmi vine aşa o poftă...

De vacanţele culturale/citybreak, ai auzit? Alea în care vizitezi oraşe (muzee, clădiri, etc) fel de fel. 
Uite câteva destinații pe Genius travelFoarte interesant.

Personal aş vrea să merg la Amsterdam.
De ce tocmai Amsterdam? Nu te gândi la prostii... am auzit că-i tare frumos.
Dar oare se merită după ce am văzut Veneţia? Visul oricărei persoane din această lume? Boh.
Oricum, aş merge. Dacă aş câştiga la loterie. Da. Aş merge oriunde. :D Tu nu?!

Post a Comment

0 Comments

>