Enervează-mă!

Eu, atunci când mă-nervez
Încerc să mă de-stresez.
Căci nu vreau să-nebunesc.
Capul de tot să-mi chelesc.

Iau frumos câte-o cutie (fabricată din HÂRTIE)
Și n-o dau în scăfârlie,
Dar o izbesc de pământ
Că doar am discernământ.

Sar cu tocurile pe ea,
Să o pot depozita,
În containerul ALBASTRU
Ca să evit un dezastru.


PET-uri și sticle de plastic
Cu drag strivesc, că-i fantastic.
Și le-arunc-ntr-un container
Ăla, DA, vopsit cu GALBEN.

Cu sticla nu vreau să risc
Să îmi crestez un menisc.
O arunc, te rog, mă crede
În containerul cu VERDE.

Nervii deci mi-i risipesc
Cu deșeuri ce turtesc.
Ambalaje ce-apoi duc
La container și-introduc.

Îndemn și apoi recomand
La flămând și la gurmand
Colectarea selectivă
Fără nicio alternativă.

Ascultați-mă, măi frați:
Nu-njurați, nu aberați
Dar striviți și vă calmați
Ca români adevărați.

Să-nvățăm cu mic cu mare
Ce înseamnă reciclare.
Forțele să ne unim
Pentru țara ce iubim.

Natura s-o respectăm,
Ce putem să adunăm.
C-unde-s mulți puterea crește
Și România-nflorește.

Cine-o dori să citească,
Și apoi să hotărască
Dac-am zis ceva greșit
Oricum, mult m-am străduit. 

**

Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

PS - Cand cauti ceva pe blogul meu in bara de cautare trebuie sa scrii o combinatie de cuvinte cu si fara diacritice. Ex. Cum sa uiti pe cineva Cum să uiți pe cineva, Imi  Îmi, Curatat Curățat, etc.
Asta pentru ca, din nefericire, sablonul meu are o setare aiurea si nu stiu cum sa o schimb. 


Post a Comment

4 Comments

  1. Anul trecut cei de la ecorom au avut o campanie frumoasa, foarte frumoasa. Anul acesta sau prostit putin si a iesit ceva inedit, faina campanie. Cat despre cele trei persoane din blogosfera, nu cred ca au ce cauta in campania asta... decat Chinezu` care chiar are ce cauta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este prima data cand particip la o competitie. Deci nu pot face o comparatie. In ceea ce priveste cele 3 persoane... nici aici nu am o parere pentru ca nu ma pricep si nu-i cunosc indeajuns. Lumea asta e noua pentru mine. Multumesc pentru marturie.

      Delete
  2. ador treaba cu peturile:)))) totul se rezuma la pet:)))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. PET-uri, PET-uri. hai cu PET-urile, fraților. :))))))))))))

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>