Diete, hormoni, calciu, fibre, etc

Mda. Am o nepoată care poate mânca orice, oricând, oricât și nu pune nimic pe ea. Mi-e așa ciudă pe ea, de nu mai pot. Dar așa are ea metabolismul. E un noroc.
Eu, în schimb, ca multe alte persoane, am un metabolism LENEȘ, și orice aș mânca se depune... în variate locuri. De obicei, pe fund, brațe. :D Nu pe sâni (unde aș fi bucuroasă, de ex).
Am noroc că am o siluetă destul de îngustă și asta induce oamenii în eroare asupra stratului meu adipos.
De câte ori țin o dietă, nu pierd un kg. Pe bune. 
Dacă nu fac foarte multă mișcare/efort fizic nici nu se vede că sunt la dietă.
Cum am zis, nu mănânc pâine de când aveam vreo 16 ani. Asta nu înseamnă că nu o fac niciodată, dar că mănânc foarte rar.
Dar mănânc paste, orez, cartofi (și dulciuri, când am chef. Nu foarte des).
Nu beau sucuri, nu mănânc mâncare de la fast food. Dar despre astea am mai vorbit.
Înainte de Crăciun, am stat la dietă 8 zile în speranța de a slăbi puțin (vreo 3 kg. :D) și de a mă detoxifica.
Mă întâlnesc cu un prieten, îi spun că sunt la dietă și știi ce-mi răspunde ticălosul?!
--- „Să ai grijă că după aceea, dacă începi să mănânci normal (ca de obicei), pui imediat înapoi tot ce-ai pierdut.”
M-am uitat la el cu ochii cât cepele de apă și mi-a venit să-i trăsnesc una-ntre ochi...
Știam și eu că exact așa este, dar aveam nevoie de încurajări pt că detest dietele de orice gen.

Știi cât am pierdut în 8 zile de dietă (nu carbohidrați, nu dulciuri, nu cafea)?!!
--- „ NIMIC!!!
Și m-am enervat cumplit. E adevărat că nu am făcut sport (chestiuni femeiești), dar la naiba, măcar 500 de g acolo... Ca să pot mânca și eu cornulețe cu untură pe săturate!!!
Asta e, dar m-am informat și am citit că semințele de in (marea majoritate a semințelor uscate) sunt excepționale în curele de slăbire. Mi-am luat o pungă de 1 kg - să-mi ajungă (click aici să vezi magazinul on line, au prețuri super, multe oferte și extrem de multe detalii/explicații despre produsele pe care le comercializează) + pungă de semințe de susan (conțin calciu și alte vitamine necesare corpului).
Cică semințele de susan reglează hormonii... (dereglarea hormonală este unul dintre motivele pentru care multe femei nu reușesc să slăbească).

Mi-am luat și sare de Himalaya, să văd ce minune mai e și asta. Voi vorbi în viitor.

Post a Comment

7 Comments

  1. Am o disfunctie hormonala si doctorii mi-au prescris pastile. Am citit si eu ca semintele ajuta. Cred ca o sa cumpar si eu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pastilele... E atât de ușor să prescrii medicamente. Eu sunt pro medicina alternativă/homeopatie, dar dacă trebuie să iau pastile, iau și pastile. Îți doresc să-ți fie bine. Baftă.

      Delete
  2. Iubesc sarea de Himalaya!

    ReplyDelete
  3. adio dieta am verigheta nu mai tin cont de silueta:))) mananac friptura la gratar:))si mii gandul la mustar:))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu, numai de glume te ţii. Dar... mamă, cât e de comun comportamentul ăsta. Sper că nu o să faci la fel şi tu. Nu cred însă, mama ta e splendidă. Şi-aşa o să fii şi tu. :)

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>