Regrete...

Cine nu ştie ce sunt regretele? Cine nu a suferit din cauza lor? De câte ori am gândit:
--- "Ehehehe... dacă aş fi făcut aşa, sau invers, viaţa mea ar fi fost complet diferită.... "
Eu zic totuşi că oricât de mult am încerca, în viaţă, mereu sunt chestii pe care le vom face apoi vom regreta.
Dar în momentul în care le-am făcut am considerat că sunt lucrurile cele mai bune...
Şi-atunci de ce simţim că ar fi trebuit să luăm alte decizii?
Pentru că nu suntem fericiţi, de aceea. Şi este trist...
Oricât de nefericiţi am fi din cauza unei decizii, nu este cert că dacă am fi ales o altă soluţie am fi fost mai fericiţi.
Aşa e viaţa...
Sora mea (o femeie extrem de înţeleaptă) obişnuieşte să spună:
--- De unde ştii că ţi-ar fi fost mai bine, poate ţi-ar fi fost mai rău... . La asta te-ai gândit?!
Cum este proverbul acela:
--- „De-ar şţi omul ce-ar păţi, dinainte s-ar păzi."
Părerea mea este că trebuie să ne străduim să învăţăm ceea ce ne este dat să trăim. Să ne asumăm responsabilitatea acțiunilor şi să nu plângem pe lapte vărsat:
--- „Ce-i făcut e bun făcut... ." Mergem înainte.
Dar în respect faţă de toţi şi de toate (oameni, animale şi lucruri).

Pace.

Post a Comment

2 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>