Thursday, 20 February 2014

Masaj în schimbul părerilor imobiliare

Zilele trecute, umblând bezmetică pe net, un anunţ relativ la un concurs pentru bloggeri mi-a sărit drept în ochi! Cred că eram pe MerităCitit.ro când am dat peste el.
Şi-am intrat să văd despre ce este vorba, mai exact. 
Cui nu-i plac concursurile? 
Primele rânduri ce am citit m-au făcut să leşin de râs: „Înainte de a continua cu detaliile, trebuie să menționăm că nu este vorba de un masaj corporal, ci despre un scaun de birou cu masaj... „ Care ar putea să se gândească la un masaj corporal ca premiu la un concurs de acest nivel?!
Mai ştii? Eu aş avea nevoie de un masaj ca de pâine caldă. De un masaj cu picioarele, cică e fenomenal.

Premiile în joc sunt aşadar: un scaun de birou cu masaj şi o tabletă.
Orice blogger care se respectă, poate participa liber la provocarea lansată de unul dintre cele mai mari portaluri de imobiliare de pe piaţa românească.
Eu aş vrea şi tableta, şi scaunul. Mda, cine nu?!

Tableta ca să o pot folosi când sunt pe câmp cu sapa-n mână, iar scaunul când stau 20 de ore în faţa calculatorului.

Prin urmare, am decis să-mi dai şi eu cu părerea.
Cred că sunt, oarecum, îndreptăţită. Anul trecut am petrecut câteva zile bune pe site-uri imobiliare on line. Căutam o casă pentru sora mea.
Nu ştiu câţi dintre voi au încercat vreodată să găsească o locuință prin această metodă, însă pe mine m-au luat durerile de cap.
Am intrat pe diferite site-uri ale unor agenţii formându-mi o idee foarte clară de cum ar trebui să fie o pagină dedicată imobiliarelor. Asta din punctul meu de vedere, evident.

Pentru cine nu ştie, Gimo.ro (în trecut: imobiliarebiz.ro) este o platformă/un portal cu anunţuri imobiliare gratuite. Aceasta adună într-însul o multitudine de anunţuri de la privaţii, agenţii şi dezvoltatorii, din toată ţara şi chiar din străinătate.
Oferind opţiunea de a înscrie GRATUIT anunţurile, gama ofertelor este foarte variată, şi este destul de dificil să nu fii mulţumit de serviciile/informațiile ce propune site-ul.

Femeie fiind, primul lucru ce mă atrage la o pagină web este legat de estetică. Impactul primordial este important, chiar dacă nu fundamental.
Ce să fac dacă aşa am ochiul format?
Şi site-ul are un aspect tomnatic. Culorile predominante sunt galbenul şi ruginiul.
Iar eu, acest anotimp îl iubesc cel mai puţin. Am scris de multe ori despre asta.
Toamna mă cuprinde melancolia, mă uit la frunzele brune căzând încet, dar sigur, la pământ şi asimilez procesul cu un sfârșit de ceva foarte frumos. Şi cine ar vrea ca ceva frumos să se sfârşească?
Masochiştii. :D Glumesc, evident.
Poate că exact la asta s-au gândit cei care au proiectat site-ul: ceva se sfârșește, şi casa nouă este o altă etapă din viaţă.
Da, dar tocmai de aceea, mă gândesc că ar trebui să aibă culori pastel, cât mai deschise, luminoase, mai bine zis. Că noi ne pregătim de o viaţă nouă, şi sperăm să fie radioasă!
E adevărat că mai toate platformele imobiliare folosesc albul ca fond, şi cum Gimo.ro se vrea diferit, a recurs la culori mai „penetrante”. Însă acestea obosesc ochiul, cel puţin, asta am simţit eu. Şi căutarea unei case este în sine istovitoare. 
Personal, aş folosi nuanţe de verde, pentru că verdele este culoarea speranţei. Este o culoare caldă, care atrage. Apoi aş folosi şi nuanţe de portocaliu. Culori vesele care îţi dau poftă de viaţă. Însă nu ca sfond, dar ca fonturi şi numai pe alocuri. 
Imaginea logo-ului îmi place extraordinar de mult, însă pe un alt fond şi alte culori. Aş ţine doar galbenul şi roşul de la case (galben = soare, abundenţă; roşu = pasiune, viaţă). 
Evident, toată lumea şi-a dat seama că ador culorile vii. Trăsătură de familie. :p
Dincolo de aspectul, într-o anumită măsură, „împovărat”, pagina se încarcă foarte repede; interfaţa fiind foarte intuitivă, uşor de folosit. Anunţurile sunt detaliate, cu diferite fotografii.
Orice utilizator, expert sau nu, este în gradul să folosească uneltele de căutare şi publicare aflate pe site.
Are multe filtre de căutare, dar parcă aş mai pune câteva. Preţ de la mare la mic, de ex.

--- Va fi un proiect de succes? 
--- Fără îndoială! Orice „afacere” care cere şi ţine cont de părerea consumatorului direct, va avea priză la public. 


Reacţii:

6 comments:

  1. eu anul trecut am petrecut luni pe acest site,nu stiam ca si-a schimbat numele,multumesc ca m-ai informat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, şi-au schimbat şi numele şi aspectul. Mai toate. Însă sunt în continuă schimbare. Abia aştept să văd cum o să apară!

      Delete
  2. Mult succes in castigarea premiilor(amandoua,daca se poate).Mie mi se pare dragut site-ul,cand o sa avem nevoie de o casa o sa stim unde sa cautam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Mulţumesc. Ce nevoie aş avea... Cine, nu?! Da, este foarte diferit de celelalte. Sigur... ce mi-aş dori şi eu una... în pădure! Glumesc. Chiar mi-ar plăcea o casă la ţară. La oraş sunt ca într-o cuşcă.

      Delete
  3. Si eu am avut senzatia ca sunt obositoare culorile de pe Gimo.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da. Părerile sunt împărţite, natural.

      Delete

Articolele sunt gânduri/reflecţii personale, NU lecţii de istorie/viaţă. Tratează-le ca atare. Expresiile ofensive, arogante, triviale NU vor mai apărea pe paginile mele. Te respect = MĂ respecţi!
PS 1 Ca să nu comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu public/răspund (câteva zile) este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.