Şi mâine... sărbătorim româneşte

Iar se sărbătoreşte dragostea şi iar mi-s singură... Pffffffffffffff. Ce grozăvie!
--- De ce, bre, de ce?
De chichi, ar răspunde mulţi.
  1. Eşti singură pentru că eşti căpoasă! - Corect. Nu pot să accept mârşăviile.
  2. Nu vrei să te mulţumeşti cu ce oferă bărbaţii pe care i-ai întâlnit. - Adică NIMIC.
  3. Eşti complicată. - Da. Vreau să mă uit la The Mentalist, în loc să mă entuziasmez la Thor. 
  4. Ceri prea mult. - Da. pentru că dau enorm, dar asta se aşteptă de la femei. Aşa trebuie să fie. Bărbaţii nu au datorii, doar drepturi.
  5. Etc.etc.etc.etc. Aberaţii varie, subiective.
Zilele trecute am citit câteva rânduri (scrise de o femeie) care apărau bărbaţii. M-au făcut să zâmbesc.
Trebuie să fie extrem de tânără pentru afirmaţii atât de generaliste.

Bărbaţii nu sunt toţi la fel. Şi nici femeile. Clar???!!!
Unii sunt trataţi rău pe bună dreptate, adică la schimb. Alţii au dat peste persoana nepotrivită.
Unora chiar le place să fie trataţi rău. Numai aşa simt plăcere. Fiecare cu perversiunile lui.
Valabil pentru ambele sexe. Să nu fim ipocriţi şi superficiali. 
Peştele nu e carne... ar zice unii.

Mulţi bărbaţi chiar sunt super... Ştiu din auzite, din cărţi, filme, articole. Nu am avut eu norocul să dau peste ei. Mă învârt în cercuri dubioase. Adevărul este că nu mă învârt în niciun cerc. Poate doar un cerc vicios. :D Dar nu e totul pierdut.
Ştiu totuşi că din cer nu poate să-mi cadă un bărbat pe măsura mea. 
Că toţi avem o măsură, se ştie nu?!
Trebuie să mă expun, să ies, să zâmbesc fizic oamenilor. Să le arăt că sunt disponibilă. Zic bine?!

În momentul în care voi întâlni un om evoluat, cum zice o prietenă de a mea, în acel moment devin simplă ca bună ziua. Pentru că acelui om nu trebuie să-i spun eu cum să se comporte.
Nu trebuie să insist să mă vadă.
Nu trebuie să-i amintesc că a promis ceva.
Şi nu trebuie să-i impun să mă respecte pe mine, ca persoană în primul rând, şi apoi ceea ce fac. Pentru că investesc în viitorul meu şi am nevoie de susţinere, sprijin. Şi dacă nici persoana care jură că mă iubeşte, nu este capabilă să mă susţină, atunci ce dracu să mai ceri altora care n-au nicio treabă cu mine?!

Pfffffff. Am uitat că atunci când iubeşti trebuie să te mulţumeşti numai să dai. Să tragi fericire din asta. Nu este corect să aştepţi să ţi se dea şi ţie ceva. Măcar un oscior... resturi. Nu, nu este corect. Eşti materialistă. Tu dă şi fii fericită. De ce nu eşti capabilă?

Nu sunt, pentru că nu sunt ipocrită, nu pot să mă mint. Nu cred în iluzii, utopii. Nu pot fi fericită numai dând. Nu sunt Isus Cristos! Sunt făcută din carne şi oase... bine, mai multă carne decât oase, dar ai înţeles conceptul.
Vreau să primesc şi eu ceva. Vorbele nu înseamnă nimic fără fapte. NIMIC!

Oricum ar fi, oricâtă ironie aş pune în vorbele mele: nu sunt ipocrită, nu pot. Respect toate părerile expuse omeneşte. Nu am ciudă pe bărbaţi, nu am ciudă pe femei.
Am ciudă pe acei care sunt injuști unii faţă de alţii. Care pretind şi nu ştiu să dea.
Hmm. ia citeşte INJUŞTI cu voce tare. Nu-i aşa că ţi se plimbă limba-n gură??!!
Pfffff

Tricoul îl poţi achiziţiona de pe TshirtFactory. Magazin on line unde poţi găsi diferite idei de cadouri pentru toate gusturile. Optime pentru majorate.

Post a Comment

6 Comments

  1. Replies
    1. Mă bucur că îţi place. Eu sunt pe jos ori de câte ori intru pe site-ul ăla!

      Delete
  2. din 100 de barbati abia daca unul este cum am vrea noi sa fie,de unde atata noroc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne învârtim în cercuri greşite. Nu suntem atente şi ne grăbim, nu ascultăm de instincte. Dar asta-i viaţa. O mare... porcărie câteodată.

      Delete
  3. Alexandra Enasoae26 February 2014 at 00:21

    mare mare porcarieee...

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>