La țară – la oraș?


Detest aglomerația de când mă știu. De aceea nu-mi plac mall-urile, cinema-urile, piețele, etc.
Poate că am avut experiențe teribile... da, când mi-au furat un sac cu fasole pe care îl muncisem si cărasem cu brațele mele... făcuse 400 km sacul ăla și-ntr-o clipită a dispărut. Eram într-o piață din București.
Mai am și alte istorii de genul... cine nu are?!
Sunt născută și crescută la țară.
Metropolele mă înspăimântă. Am fost la Roma și-am crezut că mă sufoc.
În Paris nici nu m-am plimbat pe străzi, am stat doar în muzee.
Nu enumăr toate orașele în care am fost, dar oricât de frumoase ar fi... eu prefer o casă la țară.
Cu puțin pământ și-un puț în fundul curții.

Nu toți oamenii gândesc ca mine. Oamenii care sunt interesați de carieră, nu-și pot permite să locuiască departe de lume. E lesne de înțeles care-i motivul.
Orașele mari oferă multe oportunități, satele... infinit mai puține sau 0.
Pentru cine a renunțat la carieră în schimbul unei vieți senine, liniștite, sănătoase, să locuiești la țară este soluția ideală.
Dar dacă ai copii, trebuie să te gândești și la ei. La țară... va fi etichetat ca țăran, la oraș va avea infinite oportunități. 

Tu unde ai prefera să locuiești?


Post a Comment

2 Comments

  1. si mie imi place mai mult la tara unde e liniste si pace.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La cum se comportă unii oameni, cred că mai bine ar fi o casă în pustiu. :D

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>