Meşterul Manole

E vineri şi afară plouă,
E mult trecut de ora nouă.
Mă uit pe geam cum se izbesc
Picurii (pauză) de ce-ntâlnesc.

Am ochii roşii de nesomn,
C-azi noapte un stimabil domn
Nu a dormit cu mine-n pat,
Nu, mult mai rău, a tot ţipat.

La câini, pisici, sau ce ştiu eu,
Secret nu e că-i nătărău,
Nu înţelege că de vină
Este a lui fire misogină.

Cu tot ce mişcă el se ceartă,
La toţi se laudă că-i artă,
Să ştii să urli ca nebunul
Şi, dacă poţi, să tragi cu tunul.

Poliţia l-avertizat,
Dar el e un pasionat,
De zgomote şi de scandal
Bătând recordul mondial.

De aş avea putere eu
L-aş bate cu un melesteu.
Legat, ca un sac de cartofi
Fără chiloţi, fără pantofi.

Apoi l-aş arunca în stradă
Ca lumea-ntreagă să îl vadă.
Şi i-aş lega de gât un clopoţel
Ca la o oaie sau un miel.

Dar pentru că suntem în post,
Mai bine îl evit pe prost.
Că orice-aş face, ori aş zice
Credinţa grav o interzice.

Ce pot să fac e să mă rog,
Sperând să văd un inorog,
Şi oi posti mâncând fasole,
Iubind ca meşterul Manole.

Post a Comment

6 Comments

  1. Ha ha! Greu sa traiesti in blocurile astea comuniste vechi, mai ales cu vecini asa "draguti" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vreau casă-n pădure!!! Că oricum ai da-o, nici la casă-n sate (sau oraşe) nu este mai fain. Fără vecini!!! :D :)

      Delete
  2. de acord,ai pace doar daca nu ai vecinii prea aproape,eu ador sa locuiesc la casa,cat mai izolat,nici feciorii nu-i vreau prea aproape......mai bine pentru ei ,mai bine pentru mine,punct.......de cate ori am locuit intr-un bloc,, vila,doar probleme au fost.......poezioara draguta,un mod inedit de a-ti spune oful

    ReplyDelete
    Replies
    1. Numai persoanele profunde/care au suferit mult preferă solitudinea. Da. Mulţumesc.

      Delete
  3. :)))))) oo ce bine suna o casa in padure suna foarte bine cand te muti sa imi spui si mie:D ca te voi vizita:D:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aşa am să fac. Numai să vii cu puşca, că cine ştie ce monştri se găsesc şi pe acolo. Poate mă transform eu... Buuuuuuuuuuu

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>