Probleme comentarii

De câteva zile nu reuşesc să răspund la comentarii. Nu ştiu din ce cauză, nu am avut timp să investighez. Este o problemă tehnică, dar nu depinde de şablonul meu, cred că de platformă.
Menţionez că nu am aportat nicio modificare la şablon în ultima perioadă, deci, prin logică, problema e din altă parte.
S-a mai întâmplat să fie ceva în neregulă cu platforma (blogger).
Nu se înregistrează nici like-urile pe Facebook plus cine ştie ce altceva ce nu am observat.

Rog pe toţi cei ce lasă comentarii să nu se simtă frustraţi sau ignoraţi, nu o fac dinadins.
Toate opiniile voastre sunt extrem de importante pentru mine şi cum voi aţi pierdut timp să le scrieţi, am datoria să vă răspund.

Sper să se rezolve cât mai repede.

Mulţumesc pentru înţelegere şi-mi cer scuze pentru neplăceri.

Post a Comment

1 Comments

  1. Intra pe la setari si vezi ce gasesti, cine stie.....

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>