In sfarsit!

Mi-e dor sa scriu in romana, mi-e dor de cititorii mei... si sunt asa de ocupata cu noile proiecte.
In seara asta am incercat sa raspund din nou la comentarii si AM REUSIT. Dupa un an de zile, in sfarsit, am reusit.
Nu stiu ce problema a fost, de unde si nu stiu cine si cum a rezolvat-o.
Am cautat posibile explicatii pe parcursul multor luni si nu am gasit, si dintr-o data, IATA ca am putut!
Imi cer infinite scuze tuturor celor ce mi-au lasat comentarii.
Extrem de urat din partea mea. Dar am intrat des sa vad ce si cum si ma durea inima ca nu puteam raspunde.
O voi face in cel mai scurt timp. Am raspuns deja la cateva.

Multumesc din nou si chiar daca nu mai scriu cum ar trebui, blog-ul ramane in top. Vezi articol aici: PageRank 3.
Absolut uimitor!

Daca este vreunul dintre voi care vrea sa ma citeasca in engleza, il astept cu drag. While I breathe, I hope (latina Dum Spiro Spero). Si pagina de Facebook, evident. Poate iti place si vrei sa stai la curent.

Vei mai auzi de mine, SIGUR.

Multumesc pentru tot sprijinul si intelegerea fiecaruia dintre voi.
Multumesc pentru mesajele in casuta personala, cele de pe Facebook si cele verbale. Au insemnat enorm pentru mine.
Scrisul este o pasiune devoratoare. Imi mananca tot timpul liber, dar sunt fericita cand scriu. Mai rau cand nu castig un leu. :D Si avem nevoie de bani pentru a trai.
Trist. Dar... viata merge inainte.

**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

PS - Cand cauti ceva pe blogul meu in bara de cautare trebuie sa scrii o combinatie de cuvinte cu si fara diacritice. Ex. Cum sa uiti pe cineva Cum să uiți pe cineva, Imi  Îmi, Curatat Curățat, etc.
Asta pentru ca, din nefericire, sablonul meu are o setare aiurea si nu stiu cum sa o schimb. 




Post a Comment

0 Comments

>