O noua sansa

De cateva luni bune, am simtit cum atmosfera din biroul meu s-a incarcat din ce in ce mai tare pana cand a devenit extrem de greu de respirat.
Colegii au inceput sa zambeasca din ce in ce mai putin, pana cand au uitat sa o faca cu totul.
M-am uitat pe strada: la fel, si-atunci mi-am zis ca s-ar putea sa fiu eu aceea care are o problema.
Vorbind cu diferite persoane am ajuns la concluzia ca nu sunt eu: este adevarat.
Oamenii au devenit/devin din ce in ce mai nefericiti, fara vise, planuri, sperante... .

In seara asta va fi trecerea dintre ani. 
Nu voi da o petrecere si nici nu voi merge nicaieri. Voi sta acasa in schimb si voi trece in revista ce am realizat si ce nu am realizat in anul ce in curand trece.
Imi voi face alte planuri si voi incerca din rasputeri sa le duc la indeplinire.

Anii se duc si ne complacem in durere si nerealizari.
O viata avem, e drept, dar daca nu luptam sa realizam ce ne propunem, suntem in deriva vietii. Ne vom izbi la stanga si la drepta, de multi pereti, vom cadea si intr-o zi... puf... am ajuns la sfarsit si nu am realizat nimic.
Si-atunci, cu tristete vom gandi:
--- De-as mai avea un an... o alta sansa. Ce nu as dace nu as face... ?!?
Si poate ne va fi data o alta sansa, insa o vom rata si pe aceea, pentru ca omul e slab si obosit.
Si iarasi vom ajunge la sfarsit si din nou ne vom ruga pentru o alta sansa... din nou si iarasi...
Unii le vor rata pe toate, insa unii vor profita de ocazie si vor lupta pentru o viata mai buna.
Asa cum toti ar trebui sa facem.

Te invit sa te uiti in jur si sa vezi realitatea cu ochi limpezi.
Dar mai ales, te invit sa te uiti inlauntrul tau si sa te intrebi:
--- De ce sunt nefericit? 
--- Ce nu am? 
--- Ce-mi trebuie si e vital? 
  • - Si-apoi gandeste-te la oamenii care traiesc intr-o tara bombardata zi si noapte
  • - Gandeste-te la cei carora li s-au luat pe sus casele din cauza apei, a vantului sau a focului. 
  • - La cei care au murit subit si aveau toata viata inainte. La familia ce le plange pe urma.
  • - La oamenii care s-au nascut cu boli coplesitoare sau le-au capatat pe parcurs. 
  • - La copiii fara parinti, abandonati si aruncati pe strazi mai rai ca gunoaiele. 
  • - La cei care au avut accidente sau boli si-au ramas fara maini, picioare, vedere, voce...
  • - La cei care sunt inchisi si torturati pe nedrept...
Si-apoi uita-te la tine si din NOU intreaba-te:
--- Chiar am motive sa fiu atat de nenorocit?!
Si daca ai, imi pare extrem de rau pentru tine si-ti doresc sa-ti rezolvi problemele cat mai curand. Iti doresc sa ai curaj sa infrunti viata zi de zi, secunda de secunda cat de bine poti.
Iti doresc ca crucea sa-ti devina mai usoara, sa rezisti si, daca poti, sa zambesti din cand in cand.

Daca insa ai ca motiv doar NU DESTUI BANI, iti doresc sa te trezesti la realitate. Sa devii constient de faptul ca viata-i doar una, iar maine poate sa nu existe.
--- Ai un acoperis deasupra capului? 
--- Ai ce manca si cu ce te imbraca? 
Stiu ca nu este de-ajuns, dar e mai mult decat au altii.
Nu spun asta ca sa te fac sa te simti vinovat, spun asta ca sa incepi sa traiesti. Pentru ca meriti!


Asa ca:
Traieste fiecare moment.
Danseaza ca si cum nimeni nu s-ar uita.
Canta ca si cum nimeni nu te-ar auzi.
Zambeste in fiecare zi.
Iubeste ca si cum nu ai fi fost niciodata ranit. 

La multi ani FERICITI, romane!


Te rog, daca ai apreciat, fii generos si lasa un semn (like, share, comment), sau hai sa devenim prieteni pe Facebook. 
Iti Multumesc, si te astept cu mult drag om cu suflet.

Post a Comment

0 Comments

>