Calendar Descarcare Carti Gratuite


Cum am anunțat, zilele astea multe dintre carțile mele vor putea fi descărcate Gratuit de pe Amazon.
Genuri: Romane de dragoste, autobiografii, povesti adevarate, carti de crestere spirituala si profesionala.
Aceste cărți sunt perfecte pentru a-ți imbunătăti engleza. Citește cu voce tare cum am scris într-un post recent. 

  • iLive: Stories From the Prison Called Life – O zi numai: 22/09/2017 
  • God is Weary: Tragic and Witty Short Tales  – Trei zile: 26, 27, 28/09/2017 

Dacă vrei mă poți urmări Amazon și pe Goodreads.

Ajuta-mă să-mi ajut părinții batrani si bolnavi care au trecut prin al Doilea Razboi Mondial. 

Dacă te lasă inima, te rog, împarte cu cine crezi că este interesat. 


Imprăștie iubire si iubire vei găsi. 



Post a Comment

0 Comments

>