Mesaje Facebook – Apel la Intelegere – Exista o Solutie!

Sunt un blogger si am diferite conturi pe multe platforme de socializare. Pe unele intru foarte rar.
Am 5 blog-uri si zau daca mai inteleg ce si cum.
Acum sunt si scriitor de romane si mi-am deschis alte conturi.
Ziua are 24 de ore si pentru mine.
Sunt absolut ingropata in chestii de facut acum si nu maine. 
Si asta e in fiecare zi a vietii mele. Daca respiratul nu ar fi natural, nici timp sa respir nu as avea.
Ma culc la 1 nopatea si ma trezesc la 4 sau 5 dimineata. Sunt absolut epuizata!

Astazi am intrat pe unul din conturile mele de Facebook (Cristina Green) si am vazut ca cineva mi-a trimis niste mesaje intrebandu-ma lucruri importante.
Asta a fost pe 1 Septembrie. Am vrut sa-i raspund acum, dar surpriza, m-a blocat.

Cum situatia mi se pare serioasa, am incercat sa-i scriu de pe alte conturi. Nimic. M-a blocat pe toate.
Ma', pe bune? Am pierdut 20 de minute sa caut un mod sa-i raspund cuiva care e intr-o situatie delicata?
Da, am facut-o pentru ca are nevoie de ajutor si indrumare. Intrebarile sunt pertinente si tocmai am publicat cateva carti despre asta.

Half my Age Plus Seven e una, dar sunt si altele pe Amazon. Cartea asta va fi gratis pe 27 si 28 Septembrie 2017. Nu uita sa o descarci in zilele astea doua si sa o citesti cand vrei. 

Am un servici si miloane de chestii de facut.
Chiar ti-e greu sa te gandesti ca poate nu am avut timp sa citesc?
Ma ocup de toate singura. Fac si voluntariat si acum ar trebui sa ma ocup de cusut pentru caritate, nu sa pierd vremea alergand dupa oameni care se simt nebagati in seama.

Apelez la intelegerea ta, cititorule care vrei un raspuns de la mine.
Te rog! Scrie-mi aici daca ai ceva de spus. Spune-mi ca mi-ai scris pe Facebook daca nu vrei ca povestea ta sa o stie toti. 
Eu asa as face daca chiar vreau sa discut cu cineva careia aparent pare sa nu-i pese. Imi pasa, si-nca cum! De aia am investit timp sa te caut si sa descopar ca m-ai blocat fara drept de apel.
Dar tie iti pasa ca poate am chestii si trestii de facut si ca sunt epuizata total????!!!

Nu blochez o persoana pentru ca nu mi-a raspuns imediat. Mai ales un blogger care nu castiga un ban din asta dar o face pentru tine!
Pune-te in situatia mea.

Sunt revoltata si ingrijorata pentru aceasta persoana. Crezi sau nu, imi pasa. Postul asta e proba incontestabila. 
Dar cine nu vrea sa vada, nu vede. Nu?

Daca citesti acum, hai scrie-mi unde sunt activa sa stiu ca esti okay!
Deblocheaza-ma la naiba. Nu asa se fac lucrurile! Suntem adulti, nu?



Post a Comment

0 Comments

>