Pietre la rinichi? – Bea Ceai de Coji Uscate de Nucă


Notează bine
Nici Nick nici eu nu suntem medici. Soluțiile laternative despre care discutăm, sunt ceea ce încercăm noi cu rezultate spectaculoase. 
Nu ignora o problemă de sănătate, consultă un doctor!



Nick mi-a scris să precizez că el a insistat extraordinar să se vindece de Vitiligo. De aceea a reușit. 
Nu încerci o săptămână sau o lună, insiști până-ți trece. 

Mentionez ca eu am consumat peste 600 de lamai si 1000 de morcovi cruzi pina sa ajung la acest rezultat si poate ca in anumite cazuri rinichii unora sint atit de imbicsisti cu toxine si pietre ca nisipul incit tratamentul trebuie sa devina o rutina pe o perioada mai lunga, 8 luni, 1 an.


Atenție dacă suferi de gastrită, ulcer sau alte probleme de stomac. Lămâia irită. 

Deasemenea, Nick mi-a scris și această metodă care dizolvă piatra la rinichi. 

De altfel am mai auzit ca si ceaiul de coji uscate de nuci ajuta – Nu am testat acest tratament decit superficial si nu stiu exact.
Se fierbe 50 de grame (se poate jongla cu cantitate) de coji de nuca uscate fara miez, numai carapacea nucilor (nu invelisul verde ) in vreo 200 -250 ml de apa 17-20 de minute se lasa la racit si se bea in cantitati mici, 50 de mililitri odată. 
Am auzit ca dizolva si pietrele de la rinichi si piatra de pe dinti ...nu intr-o zi , ci dupa luni de zile de tratament. 

Tu faci cum vrei. Sunt tratamente naturiste, omeopatice, leacuri băbești,  sau cum vrei să le numești. 
Eu încerc orice când am o problemă și nu renunț până nu ma vindec. 
La fel face și Nick, după cum vezi. 

Împarte acest articol cu toți cei care crezi că vor beneficia. Sunt mulți, crede-mă. 

Îți mulțumesc, Nick. In numele celor care au nevoie de speranță. 

Iar ție îți doresc Sănătate!


Citești în engleză? Vrei să te ții la curent cu promoții, concursuri și cărți gratis? 
Abonează-te la email. Nu te voi deranja decât cu lucruri importante și la obiect. 
Nu uita să mă urmrești pe Goodreads și Amazon.





Post a Comment

0 Comments

>