Poezia muncitorului

E vineri iar şi m-am trezit
Cu sufletul cât un pitic. 
Nu vreau să merg la muncă, frate!
Sunt frânte ale mele brațe, toate.
Capul mi-e greu, burta mi-e goală
Spinarea începe să mă doară...

Aş vrea să stau să lenevesc,
Cu burta-n pat să mă spetesc,
Să merg la plaja din piscină
Unde miroase a urină...
Sau poate e amoniac!?
Dracu mai ştie ce-au în cap!

Mi-ar place (plăcea) să citesc o carte,
Să stau întinsă lung, pe spate,
Să privesc cerul gol, senin,
Să simt cum bate vântul lin,
Să fac o insulă de ciocolată
Şi să o înfulec pe toată!

Mă uit la ceas şi sar din pat
O Doamne, mult am întârziat!
Iar o să urle şeful ca-un nebun,
Norocul lui că n-am un tun!
Unde mi-s cheile şi telefonul?
E frig, să-mi iau oare paltonul?

Ies în viteză din casă,
Ce să comand oare la masă?
Shaorma, pizza, o salată?!
Sau mai bine o îngheţată?
Dar nici nu vreau să mă gândesc,
Mâine, oricum puturoşesc.

O zi de vineri fabuloasă!

PS. În cazul în care ţi-a plăcut ce ai citit (ți-a stârnit un zâmbet poate/sper) un like/share la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.
Pentru mai multe sclipiri de geniu vizitează meniul (bară sus) UMOR/Poietism.

Post a Comment

4 Comments

  1. Replies
    1. Shaorma fan, eh? Nu știu de ce, dar nu mă omor după ea. Chiar deloc.

      Delete
  2. codreanu petronela7 February 2014 at 02:31

    in viata mea de scolara nu prea gustam poieziile,aste-a le mananc dintr-o inghititura,nu ma pot opri

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>