Rostopasca şi petele (vitiligo)


Multă lume nu a auzit de această plantă. Recunosc că nici eu nu am ştiut până acum 4 ani, când o cunoştinţă de a mea m-a întrebat dacă ştiu vreun remediu pentru vitiligo. Auzisem de vitiligo şi ştiam că este ceva cumplit pentru acei care ţin la aspectul exterior. Nu am vrut să cred că are acea boală pentru că ştiam că nu are remediu. Am încercat să o încurajez (era disperată) că tare mult m-a afectat chestia asta. M-am pus pe citit şi studiat şi aşa am descoperit că rostopasca, sucul proaspăt, încetineşte sau opreşte boala.

Ce este vitiligo
Este o boală a pielii care se manifestă prin apariţia unor pete albe (foarte albe) pe piele/toată pielea corpului (depigmentarea). 
Nu este dureroasa si nici transmisibila, dar este debilitanta pe plan moral/psihic. Impactul vizibil poate trimite o persoana in depresie cronica. Teribil de trist.

Pentru definitia din dictionar citeşte aici.



Această cunoştinţă de-a mea s-a dus la mulţi medici căutând frenetic o soluţie. Dar toţi doctorii i-au zis că nu există niciun fel de medicament/cremă care să vindece această teribilă afecţiune. I-au prescris zeci de creme extrem de scumpe. Când ai aşa ceva nu te mai uiţi la bani. Nu a văzut niciun efect şi a cuprins-o disperarea şi mai tare. Fiind o persoană combativă nu s-a lăsat şi a căutat remedii alternative.
Această persoană a folosit cu disperare suc de rostopască proaspăt până când a observat cum petele devin din ce în ce mai puțin vizibile.
Și când a văzut asta, i-a revenit speranța, dar nu s-a oprit, nu, ci a continuat să aplice suc de rostopască (ori tinctură iarna) până i-au dispărut complet. Alte pete nu i-au ieșit dar când i se pare că sunt pe cale să apară, această persoană combativă, recurge la rostopască cu încredere și curaj

  • În afară de suc de rostopască, cunoștința mea are o alimentație sănătoasă și echilibrată bazată pe legume, fructe, ceaiuri din plante medicinale. 
  • Totodată, ea stă mult în aer liber, plimbându-se prin parcuri sau pădurici. 



Rostopasca. Plantă ce creşte la orice margine de drum; imediat ce începe a se desprimăvăra şi ţine tot anul. Printre buruieni, pe câmp. Uită-te la imagini. Este foarte uşor de recunoscut. Sucul proaspăt, care se eliberează numai prin ruperea cu atenţie a tulpinelor, este un remediu foarte eficace împotriva bolilor de piele. Eu am pete pe mâini, sub nas (ca o mustaţă, şi nu e deloc simpatic. Am fost peste tot, acum vreo 8 ani. Şi mie mi-au spus acelaşi lucruri. Am vrut să elimin pata printr-un peeling chimic sau laser, dar mi-au zis că este imposibil pentru că nu e o pată uniformă ci mii de puncte. Nerealizabil. Nu există remediu. Dar nu m-am lăsat nici eu şi acum nimeni nu o observă.), plus câteva pete răzleţe pe faţă. Care mă deranjează puţin. Nu mă refer la pistrui, îi iubesc chiar. Uite am scris aici despre.

Folosesc sucul de rostopască de 3-4 ori pe zi.
Cum am zis, trebuie să rupi planta (tulpinele - una câte una)  cu atenţie, dintr-un singur gest. Să nu o chinui, că se pierde sucul. În 2-3 secunde se oxidează (ca în imagini, sau mai tare, dar asta când are flori) şi aplici direct pe pată, pete, alunită, tamponând uşor cu planta.

TE ROG, ai grija cu alunitele, consulta un doctor IMEDIAT, dacă ți se pare ceva ciudat. Dacă s-a mărit, infectat, sau doare. NEAPĂRAT.


Dacă nu ai acasă (prin grădină) şi nu poţi găşi în natura necontaminată, îţi sugerez să cumperi una în ghiveci şi să ai mare grijă de ea. Ţine tot anul, şi cum rupi tulpinile cresc altele în loc.

Toamna este mai puternică oxidarea, dar eu folosesc tot anul. Cum începe să crească, rup şi-mi aplic cu încredere pe petele ce mă deranjează. Nu pot să spun că au dispărut repede, dar s-au estompat de-a lungul unei perioade lungi de timp.
Recomand tuturor celor care vor un remediu natural şi de sigur efect. Eu sunt foarte mulţumită.
Este folosită în psoriazi, vitiligo, pete de bătrâneţe, pete de la medicamente, cicatrici, etc. 

Ps. Este extrem de amară. Evită ochii (deşi e un remediu extraordinar şi împotriva cataractei, am citit) că or să te usture îngrozitor. Rău nu poate să-ţi facă, doar deranj fizic. Eu mi-am şters ochii cu suc, de mai multe ori. Aproape că mi-a venit să leşin, dar se merită!!!

Mai multe articole:

Îţi doresc o piele luminoasă și sănătoasă (fără pete).

***
Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci. Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 
Și dacă apreciezi cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima?
Pe YouTube am diferite vlog-uri grozav de amuzante.

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii ținut la curent cu toate surprizele ce folosesc și poate ești ales să primești cărți și alte obiecte GRATIS. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

Post a Comment

76 Comments

  1. Prin sat, pe la mine, batranii o foloseau pentru tratarea negilor.

    ReplyDelete
  2. Buna am si EU niste Pete maronii pe data este fine as ma dau cu rostopasca ma m DAT cu due toate so nu mi trace va dog ajutatima va multumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna. Imi pare rau ca treci prin astfel de momente, stiu cum te simti. Rostopasca functioneaza, dar folosita pe termen lung. Sucul de mere, de lamaie proaspat este indicat pt petele maronii. Sunt creme in comert speciale pt pete maronii. Dar toate au nevoie de un timp indelungat. Am folosit una si functiona, dar nu se gaseste la noi. Nu-ti pierde speranta. Curaj si mult succes.

      Delete
  3. Imi puteti spune, va rog, daca in prezent, v-au disparut petele de vitiligo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Personal nu am astfel de pete, dar cunosc mai multe persoane care au insistatcu sucul/tinctura de rostopasca si petele s-au estompat si nu au mai iesit altele. Oricum, trebuie sa avem grija si de imunitate, sa mancam sanatos si sa nu ne pierdem speranta. Curaj.

      Delete
  4. Imi puteti spune, va rog, daca in prezent v-au disparut petele de vitiligo?

    ReplyDelete
  5. Imi puteti spune, va rog, daca in prezent v-au disparut petele de vitiligo?
    Din experienta mea, rostopasca coloreaza petele doar pe moment.Cand nu o mai folosesti, petele sunt tot acolo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vindecarea sau oprirea petelor este un proces lung. Depinde de fiecare persoana/organism in parte. O persoana pe care o cunosc indeaproape a folosit aceast suc cu mult succes. Petele s-au oprit, cum am scris mai sus, unele s-au estompat (pana a ajunge la culoarea normala a pielii), altele au disparut cu totul. Dar a fost un proces lung. In fiecare zi, de mai multe ori pe zi. Eu zic ca se poate. Curaj.

      Delete
    2. Si eu am vitiligo de la 8 ani iar acum împlinesc 15 ani medici miau dat tot felul de creme si nu a funcționat.Exista si alte remedi naturale înafara de rostopasca

      Delete
    3. Doctorii spun ca nu este o cura pentru asta. Multi oameni se dau batuti. Este o lupta grea. Imunitatea este scazuta, alimentatia este importanta. Sincer, nu stiu despre alte metode. Persoanele pe care le cunosc, rostopasca folosesc.

      Delete
    4. Am vitiligo si ma tratez cu limonada foarte concentrata . 10 lamai pe zi . Cinci pe la ora 11 si alte 5 pe la ora 3 ..Se storc lamaile se amesteca cu miere si putina apa . Dupa o luna de astfel de cura vitiligo mi-a disparut de pe fata in proportie de 70% ...Vitiligo este o boala a sistemului imunitar iar aceste este stimulat prin aport intens de Vitamina C din lamai ..Deasemenea consum cam 10 morcovi cruzi pe zi ...Recomand dieta vegetariana .

      Delete
    5. Nick, iti multumesc din suflet pentru marturie. Este absolut de nepretuit. Cine citeste asta si are vitiligo, il rog sa incerce ce spune Nick.

      Delete
    6. Deoarece sucul de lamaie are tendinta de a strepezi dintii ma clatesc cu apa sau apa minerala in gura dupa ce beau limonada pentru a dilua efectul acidic asupra smaltului dentar . Deasemenea stau la soare ...sfatul unora de a evita expunerea la soare nu cred ca valabil . Eu cred ca soarele vindeca . Totusi expunerea trebuie facuta treptat si cu moderatie , nici sa te prajesti la 40 de grade ...depinde in ce zona climaterica locuiesti ..Vitiligo indica o deficienta imunitara in sange ..Vitiligo este o boala interna a sistemului imunitar NU externa ....Nu cred ca o crema poate sa-l vindece ....Lamaile , biologice daca se poate care nu au fost stropite cu insecticide , detoxifica organismul si il fortifica .

      Delete
    7. Nick, sunt sigura ca marturia ta va ajuta multi oameni. Am sa scriu un post si o sa te citez ca sursa. sper sa fie okay. Sunt absolut de acord cu tot ce zici. Intotdeauna am sustinut ca e o boala a sistemului imunitar si trebuie tratata intern in primul rand. Multumesc in numele tuturor celor ce vor beneficia de cele spuse de tine. Bafta multa.

      Delete
    8. Petele vitiligo mi-au disparut in proportie de 97 % de pe fata si in proportie de 70 % de pe maini .

      Delete
    9. Ma bucur enorm sa aud asta. Iti doresc sa-ti dispara de tot. Multumesc pentru marturie. Dai curaj celor care sunt disperati. Nu stiu daca ai vazut ca am publicat un post special cu marturia ta.

      Delete
    10. N-am aflat ! Care este articolul ?

      Delete
    11. http://eumerit.blogspot.co.uk/2017/07/vitiligotrateaz-o-cu-limonada.html

      Delete
  6. Nu e buna de nimic. Folositi lampa UVB si lasati leacurile babesti ineficiente.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ca nu e buna de nimic, este o afirmatie incorecta. Da, cred ca lampa UVB ar da roade. De ce sa impedicam oamenii sa faca ce vor (mai ales daca nu ranesc pe nimeni?)? Cand cineva sufera/are o problema, orice poate functiona. Trebuie sa nu ne dam batuti.

      Delete
  7. Foarte bine ! Se vor vindeca cu siguranta ...Totusi mentionez ca eu am consumat peste 600 de lamai si 1000 de morcovi cruzi pina sa ajung la acest rezultat si poate ca in anumite cazuri rinichii unora sint atit de imbicsisti cu toxine si pietre ca nisipul incit tratamentul trebuie sa devina o rutina pe o perioada mai lunga , 8 luni , 1 an ..............De altfel am mai auzit ca si ceaiul de coji uscate de nuci ajuta (Nu am testat acest tratament decit superficial si nu stiu exact )......Se fierbe 50 de grame (se poate jongla cu cantitate ) de coji de nuca uscate fara miez , numai carapacea nucilor (nu invelisul verde ) in vreo 200 -250 ml de apa 17-20 de minute se lasa la racit si se bea in cantitati mici , 50 de mililitri pe ...Am auzit ca dizolva si pietrele de la rinichi si piatra de pe dinti ...nu intr-o zi , ci dupa luni de zile de tratament .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da. Asa e. Trebuie timp. Cand oamenii sunt obositi vor rezultate imediat si daca nu le vad, renunta. Inteleg perfect, dar deseori nu e posibil. Pentru cine citeste asta, luati aminte la cuvintele lui Nick. O sa public alt post cu idea asta. Multumesc din suflet in numele celor care vor citi si pune in aplicatie. Mult success.

      Delete
    2. Nick Dar cine are gastrita cronica nu cred ca e bun tratamentul cu lamiile...

      Delete
    3. Ba se poate si atunci . Sucul de lamaie amestecat cu miere nu este asa de acid . Sau sa incerce grapefruit ...sau in extremis Vitamina C intravenos
      Eu m-am recuperat in proportie de 95 % pe fata si 75 % pe maini .

      Delete
  8. Salut Nick. Spune-mi te rog la cat timp dupa inceperea traamentului cu lamai ai inceput sa vezi puncte negre?

    Multumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. In aceasi zi . Dimineata am baut si spre seara deja pe la ochi incepuse
      sa se repigmenteze . Intr-o luna deja se redusese-ra 50 la suta , in doua
      luni 75 la suta .Petele imi aparuse-ra de vre-o 45 de zile dar le ignoram . In momentul in care am vazut ca procesul nu se opreste ci se extinde am inceput dieta . 10 lamai pe zi dar daca poti mai multe e si mai bine . Stiu pe unul care bea suc facut din 20 de lamai pe zi si s-a vindecat de cancer la ficat . Ai sa te obisnuiesti cu aciditatea si cind ai sa vezi ca te vindeci n-o sa mai ti cont de aciditate , amesteci cu un pic de miere . Recomand dieta vegan de legume crude cit mai multe , ale caror sucuri filtreaza rinichii de toxine . Fara cadavre de animale . Carnea iti blocheaza rinichii din cauza ureei si a adrenalinei eliminate de teroarea din corpul animalului omorit

      Delete
    2. Repigmentarea se produce in mai multe feluri . Uneori apar acele puncte de repigmentare de culoarea naturala a pielii tale , alteori repigmentarea incepe de pe margini si petele se miscsoreaza in suprafata , alteori petele se rup in bucati , apar dire de pigmentare pe mijlocul lor . Un lucru e clar , din afara nu se poate face nimic . Totul depinde de ajutarea organismului sa refaca sistemul de repigmentare , care din cite am vorbit cu un medic , este in legatura cu rinichii .

      Delete
    3. Și eu am pe mâini și fata.Am incercat și injecții și la lampa dar degeaba.Cum ești acum? Ți s au mai închis?

      Delete
    4. Și eu am pe mâini și fata.Am incercat și injecții și la lampa dar degeaba.Cum ești acum? Ți s au mai închis?

      Delete
    5. Câteva detaliu dacă poți să mi dai te rog

      Delete
    6. Salut. Nick este un cititor al acestui blog, nu cred ca poate vedea toate comentariile cand apar. Cum sunt in contact cu el din cand in cand, raspund eu in locul lui pana cand reuseste el sa vada ce intrebi. Nick mi-a zis ca petele i s-au inchis desi nu 100%. Te rog sa citesti acest articol si sa faci cum zice Nick: https://retetetrupsisuflet.blogspot.co.uk/2018/03/tratament-vitiligo-pete-maronii-psoriazis.html (apasa pe numele meu).
      Citeste-i toate comentariile la articolele despre rostopasca pe acest blog. Nick lupta cu toate fortele lui impotriva aceste boli. Sa nu te dai batut niciodata. Multa bafta.

      Delete
  9. Subscriu la cele scrise despre rostopasca,eram mică și fiind suspecta de psoriazis și bunica având în curte planta am zis sa incerc. Foarte,foarte buna. Astăzi,băiețelul meu se pare că ar avea vitiligo,sper din suflet să-l ajute și pe el și mai ales cura asta de care spune Nick cu lamai. Zi buna.

    ReplyDelete
  10. Subscriu la ceea ce spune Cristina despre rostopasca,folosind-o când am fost mica pt psoriazis, acum sper să aibă efect și la băiețelul meu care este posibil să aibă vitiligo. Sper sa isi facă efectul și cura cu lămâie de care vorbește Nick.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Violeta. Îți mulțumesc din inima pentru mărturie. Mă bucur că planta te-a ajutat. Sper din suflet ca băiețelul tău să fie bine. Boala asta distruge atâtea vieți aiurea. Ai grijă cu aciditatea la copil. Dacă-i mic, poate reduci cantitatea de lămâi. Pune miere cum zice Nick. Sănătate multă îți doresc, ție, copilului și familiei tale.
      Am scris metoda lui Nick aici: https://eumerit.blogspot.co.uk/2017/07/vitiligotrateaz-o-cu-limonada.html Ori apasă pe numele meu și te va duce direct la articol.
      Plus mai este un articol aici: https://eumerit.blogspot.co.uk/2013/06/rostopasca-si-petele-de-batranete.html

      Delete
  11. Cristina,nu știu ce să zic. Băiețelul meu are la axila o pata care pare mai degrabă o ciuperca ce s-a întins și cam atât. Acum nu știu, un medic a zis că ar fi vitiligo,altul pitiriazis, ideea e că atunci când am mers la medic avea o pata micuța pe care medicul a văzut-o dar care acum a dispărut. Nu știu că sa mamai cred. I-am făcut un set de analize. Cu respect.

    ReplyDelete
  12. Ah, ce mă bucur că a dispărut. Copiii se vindecă mai repede decât adulții, chiar și fără tratament (depinde). Mai ales dacă stau în natură.
    E foarte bine că a dispărut și-i urez să nu-i mai apară niciodată ca s-o sperie pe mama.
    Să auzim numai de bine.

    ReplyDelete
  13. Si baietelul meu are 7 anisori si are vitiligo.tratamentul ar fi bun si pt el nu e prea mic?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îmi pare tare rău să aud asta. Nu sunt medic, nu aș putea niciodată să dau astfel de sfaturi. Însă, dacă citiți mai sus comentariile cititorilor, doamna Violeta zice că era mică când a folosit rostopasca. Este la detrimentul Dvs dacă să folosiți sau nu. Ori poate aveți un medic pe care puteți să-l întrebați. De regulă mult curaj nu vă dau când se tratează de homeopatie, dar atâta timp cât nu zice nu cu vehementă, eu as încerca. E viitorul copilului meu în joc. Personal mă gândesc că atâta timp cât nu-i intră în ochi, rău nu i-ar face. În plus copilului nu ar trebui să-i intre în gură deoarece este foarte amară. Copiii se vindecă mult mai repede de boli, iar în acest caz, o dietă sănătoasă care să conțină vitamina C în mod natural, ar face minuni. Nick folosește lămâi, dar poate copilului Dvs îi plac portocalele și alte fructe care conțin vitamina C. Mult sănătate și să auzim numai de bine.

      Delete
    2. Buna ziua,Claudia! Eu pe petele copilului ,care de altfel nu-s foarte multe si nu-s in locuri vizibile, am inceput un tratament cu aloe vera, planta nu geluri din farmacie, direct gelul din planta. Vreau sa-ti spun ca petele par ca se diminueaza si parca nu s-au mai extins. Sanatate multa!

      Delete
    3. Violeta, îți mulțumesc tare mult în numele cititorilor mei. Cunosc beneficiile acestei plante miraculoase, dar uite că nu am întâlnit pe nimeni care să spună că o folosește împotriva petelor de vitiligo. Are logică. Din nou, mulțumesc pentru mărturia reală și deosebit de folositoare. Cine suferă de vitiligo, are o nouă speranță.

      Delete
  14. Bună, Cristina.
    Aș dori să știu dacă Nick mai este activ pe site.
    Eram curioasă cum i-a evoluat vitiligo ul.
    Mulțumesc

    ReplyDelete
  15. Bună, Cristina.
    Eram curioasă dacă Nick mai este activ pe site, aș fi vrut să îl întreb cum Evo vitiligo ul.
    Mulțumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Referitor la evolutia dietei tratament cu sus de lamaie ...Eu m-am recuperat in mare
      proportie ceea ce m-a facut un pic cam neglijent si nu prea am baut suc de lamaie zilnic cum obisnuiam iar dupa o luna de zile in care nu am baut , anumite pete de vitiligo , care nu dispausera , au reinceput sa-si mareasca milimetric suprafata , concluzia evidenta fiind legatura dintre cantitatea de suc bauta si manifestarea conditiei vitiligo . Bineinteles ca am reinceput sa beau iar zilnic .
      Presupun ca si consumul de cafea ar fi printre factorii care provoaca conditia . Curios este faptul ca anumite pete au disparut complet in timp ce altele numai s-au micsorat . Oricum , dupa cite am vorbit si cu alti indivizi care au vitiligo ,pina acum sucul de lamai este singura dieta ca a dat rezultate . Zic unii ca ar exista o crema minune , dar nu cred . Problema cu depigmentarea este legata de sistemul imunitar si sanatatea organelor care participa la crearea pigmentilor pielii si nu poate fi vindecata cu creme .

      Delete
    2. Salut Nicu,te-ai tratat 100% cu sucul de lamie , nu tiau riaparut petele, eu am gastrita. helicobacter dar nustiu, nu pot incerca reteta ta,pot lua integrator de vit.C tot ajuta ce parere ai.Multumesc

      Delete
    3. Salut!Cu sucul de lamaie m-am tratat in proportie de 85% si ajunsesem la o limita , cele 15% ,citeva pete ca niste alune , nu vroiau sa dispara indiferent cit suc de lamaie beam ...Atunci am trecut la dieta cu morcovi biologici , aproape 1 kg pe zi , rontai morcovi tot timpul ca un iepure.....De necrezut dar dupa vreo 10 zile am constatat ca petele au inceput sa se repigmenteze incet incet ...Continui acest tratament acum !

      Delete
  16. Bună Kati,
    Sincer nu știu sigur. Mai vine din când în când dar nu pot spune când. Ultima dată în care am vorbit cu el (prin mai 2018 parcă), mi-a spus că i-a trecut în proporție de 75%. Ori mai mult. Am văzut poze. Este absolut fenomenal. Dar cum a zis și el, perseverența este mama succesului. Dacă reușesc să dau de el, te anunț.
    Între timp citește și sugestiile din alt articol ce am scris. Apasă pe numele meu.
    Multă baftă.

    ReplyDelete
  17. Salutare tuturor!Cine a utilizat rostopasca...?! Este eficienta si cum sa aplica! Multumesc,va imbratisez cu mare drag!!

    ReplyDelete
  18. La ultimul comentariu la acest articol, referitor la rostopasca, poate spune cineva daca a incercat? Am o fetita de 8 ani, i-au aparut in urma cu cateva luni pete in jurul ochilor, care se extind si in zona barbiei intr-un ritm rapid. Aplic de cateva zile rostopasca pe una dintre pete, sa fac un test. Daca poate da cineva detalii mai multe in urma acestui tratament, m-ar ajuta foarte mult. Multumesc!

    ReplyDelete
  19. Bună Maria. Îmi pare tare rău să aud asta! Prima mea întrebare este dacă ai fost la doctor cu fetița.
    N-am auzit niciodată de vitiligo care se extinde așa de repede, dar poate nu știu eu.
    Dacă citești comentariile, sunt multe mărturisiri pro această plantă. Eu însămi o folosesc cu succes. Mi-a dispărut o dungă foarte urâcioasă (albă) de pe nas, pe care am avut-o mai mult de 2 ani. E o poveste lungă.
    Cunosc oameni care s-au vindecat complet de vitiligo, dar nu s-au limitat la o singură aplicare pe zi, ci la 3-4 chiar mai multe.
    Rostopasca rău nu face, dar părerea medicului este importantă.
    Eu îți doresc succes în a opri aceste pete. Nu te da bătută, insistă și-o să vezi că le vii de hac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Cristina, da am consultat 3 dermatologi. Diagnosticul este de vitiligo, iar tratamentul difera, dar in principiu sunt prescrise creme de repigmentare. Analizele nu indica afectiuni grave, cu exceptia unui IgE marit, care poate indica o imunitate scazuta. Inainte de a incepe tratamentul chimic si care sunt de acord, ca nu trateaza cauza, ci efectul, as vrea sa incerc tratamentul naturist. Voi posta pentru persoanele interesate, cum va evolua si daca vor fi schimbari, deocamdata suntem la inceput - prima saptamana. As vrea sa te mai intreb daca ai articole sau cunosti tratamentul cu miere Manuka. Din ce am citit, ar putea fi alternativa sau concomitent administrat un tratament. Multumesc mult pentru raspuns si articolele de pe blog!

      Delete
    2. M-am vindecat de Vitiligo cu suc de lamaie . 6 lamai pe zi stoarse , amestecat cu putina miere si putina apa , baut dimineata pe stomacul gol Primele rezultate le-am observat in prima saptamina , dar am continuat cura de suc de lamai ca un aliment
      ceva de vre-o doi ani . Vitamina C vindeca disfunctiile glandei tiroide si curata rinichii si ficatul de toxine .
      Deasemeni recomand Zeolit . Este un detoxifian puternic .Am cumparat de pe internet Amazon https://www.amazon.ca/Zeolite-Powder-lbs-less-than-Clinoptilolite/dp/B01590118U - Am consumat si consum zilnic o lingurita de praf de zeolit -particule de 2 microni - amestecat cu un pahar de apa si baut .

      Delete
    3. Mulțumim din suflet pentru mărturie, Nicu.
      Sper ca mulți să beneficieze de sfaturile pe care le dai din experiență. Persistența tratamentului e cheia vindecării.
      Multă sănătate și veșnică recunoștință!

      Delete
  20. Cunosc mierea Manuka, am auzit de efectele benefice și nu e rău să încercați. Îmi pare rău, nu am articole despre asta, deoarece eu nu am făcut niciun tratament cu ea.
    Ce mi-au mai spus cititorii (unii în privat) este că au mâncat mulți morcovi și au băut mult suc de lămâie, concomitent cu tamponarea masivă și insistentă cu suc de rostopască proaspăt.
    Unii afirmă că este legat de imunitate (mulți), cum bine menționezi tu (o posibilă cauză). Poate să fie asta, poate să fie stresul, dar nimeni nu știe precis.
    Sora mea s-a vindecat de vitiligo cu suc de rostopască. Era disperată, a fost peste tot, a cumpărat diferite creme, a cheltuit mult, dar numai sucul de rostopască a ajutat-o. Plus expunerea la soare, la ore adecvate (asta au spus-o mulți cititori).
    Eu am toată speranța că o să-ți vindeci fetița. Copiii au o mare capacitate de regenerare și reabilitare.
    Chiar te rugăm să ne ții la curent și-ți mulțumim anticipat.
    Eu îți mulțumesc pentru încredere. Sper ca articolele mele să te fi ajutat.
    Sunt sigură că o să fie bine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc tare mult pentru sfaturi si incurajari. Da, voi publica update-uri pentru alti cititori care se confrunta cu aceleasi simptome, in special pentru copii. Astazi am luat rostopasca sa o plantez in ghiveci (stau la bloc) sa avem suc cat mai proaspat.Nu stiu daca se va prinde, voi incerca.

      Delete
    2. Ah, ce bine! S-o ai ]n ghiveci, chiar mai multe. Ia-o de pe câmpii, pune pământ negru (gras/fertil - bun ăla pt flori), udă și apoi planteaz-o. Eu zic că se prinde. Și mai zic că va trece.
      Asta pt că, așa cum scrie în articol, pata de sub nas ( nu era vitiligo, ci o pată maro - ziceai că-i mustață), mi s-a dus complet. Am și uitat că am avut-o. Și-am avut-o pentru mai mult de 5 ani (poate, nu-mi amintesc).
      Plus alte pete albe (sigur vitiligo) de pe nas.
      Eu sunt încrezătoare. Am asistat și auzit despre multe miracole.
      Niciodată să nu ne dăm bătuți.
      Soarele (vitamina D) ajută nemaipomenit.
      Să auzim numai de bine!!!

      Delete
  21. Am vi tiligo de 7 anisi nu am incercat cu nimicce miati recomnda

    ReplyDelete
  22. Am vitiligo de 7ani si nu am incercat cu nimic ce miati recomanda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună.
      Îmi pare rău să aud că aveți vitiligo.
      Dacă ați citit sugestiile din postare și din comentariile cititorilor afectați, ați înțeles că sucul de rostopască poate ajuta.
      Dar este un proces lung.
      Vă doresc din suflet să vă vindecați.

      PS. Am scris mai multe postări pe tema asta.
      Găsiți unul și-n numele meu (dacă apăsați pe el).

      Delete
  23. Am vitiligo de 8 ani si nu am incercat cu mimic ce miati recomanda

    ReplyDelete
  24. Am vitiligo de 8 ani si nu am incercat cu mimic ce miati recomanda

    ReplyDelete
  25. Bună ziua. Prietenul meu are vitiligo, cura cu lămâie a mai fost încercată de cineva? Este ok pentru stomac?Mulțumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună ziua.
      Îmi pare tare rău că prietenul dvs. are vitiligo, este o boală foarte debilitantă din punct de vedere psihologic.

      Nick - unul dintre cititorii de încredere al acestui blog - a încercat cu succes cura cu lămâie.
      De la dumnealui am auzit de această cură.
      Nu aș ști să spun 100% dacă are impact negativ asupra stomacului. Nick spune că nu. Îl cred pe cuvânt, însă dacă prietenul dvs. are probleme cu stomacul (ulcer, gastrită etc.), aș spune să evite lămâia și orice băutură acidă.
      Vă rog să citiți comentariile de mai sus. Mulți cititori au dat mărturie, inclusiv Nick.
      Citiți și articolul din acest link (apăsați pe numele meu și vă trimite direct acolo). https://retetetrupsisuflet.blogspot.com/2018/03/tratament-vitiligo-pete-maronii-psoriazis.html

      Vă doresc mult succes și multă sănătate prietenului dvs.

      Delete
  26. Buna, cum pot lua legătura cu dumneavoastră, pentru mai multe detalii ??
    Mulțumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna.
      Sper ca ati gasit raspunsuri la problemele dvs. pana acum, daca nu, puteti sa-mi scrieti pe Facebook, daca doriti (apasati pe numele meu). Raspund abia ce reusesc.
      Multa bafta!

      Delete
  27. Buna. Am mai scris si mai sus ceva dar revin din nou. Am vitiligo de aproape 20 de ani. Citind articolele aici m/a ambitionat sa incep si eu ceva , ar fi cazul... nu prea am facut nimik pana acum doarece mereu mi se spunea ca nu este remediu pt vitiligo. Am pete in mare proportie de pe corp, 25% cred . Sunt hotarata sa incep cu rotopasca, lamai si dieta fara carne. Eu beau si cafea cam 2/3 la zi . Citind aici am inteles ca este daunatoare. Deci ar trebui sa renunt la cafea. Imi doresc din tot sufletul sa incep si sa vad ca da rezultat. Multumesc pt atatea sfaturi extraordinare.
    Revin cu detalii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca v-ati hotarat sa actionati chiar daca medicii afirma ca nu exista vindecare.
      Personal, nu as renunta la cafea decat daca beti prea multa. Cunosc indeaproape pe cineva care s-a vindecat de vitiligo si nu a renuntat niciodata la cafea. Am servit des impreuna.
      Va doresc mult succes si chiar va rog sa ne dati detalii pe viitor.
      Multi si-au pierdut increderea, dar eu zic ca determinarea da roade in cele mai multe cazuri.

      Delete
    2. Cura de suc de lamaie si morcovi (jumate de kil de morcovi pe zi ) au dat rezultate . Eu m-am vindecat de vitiligo aproape in totalitate . Pot da amanunte in continuare la cine solicita . Am ajuns la concluzia ca si stresul
      , enervarile , socurile psiho-emotionale au un rol in provocarea depigmentarii .



      Delete
    3. Nicu de cati ani ai vitiligo ?

      Delete
    4. Din 2017 ....Mi-au disparut petele in proportie de 90%. Nu stiu de ce dar anumite pete refuza sa se repigmenteze ...Probabil ca nu este usor sa repar in totalitate sistemul imunitar care l-am distrus in 40 de ani .

      Delete
  28. Nicu,este sigur acest tratament cu lamai?

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>