Vrei Gratis o Carte de Auto-Ajutor? – It's Never Game Over


Bună,

Te-ai abonat la newsletter?  
Dacă nu, acum este momentul!

Apasă aici, lasă-ți email-ul și primești Gratuit 10 Metode/Remedii/Tratamente Naturiste – plus câteva idei si recomandări prețioase – în format PDF.
Documentul poate fi salvat pe computer sau se poate imprima.

Cum am spus și pe rețeteîndrăznețe.blogspot.ro, pregătesc multe surprize. 

Printre altele: 
Concursuri cu premii
Cărți și documente Gratuite
Romane de dragoste, ură și suspans dar și biografii și umor în engleză

Lucrez zi și noapte pentru un viitor altfel.

Numele meu va fi cunoscut. Este deja, dar la nivel mic. 
Și nu, nu o fac din vanitate. 
Urmărește-mă și vei afla în curând de ce. Nu e secret. 

Mi-aș dori enorm să te am alături. Pe bune. Pentru tine scriu și public.

Nu ar fi minunat să  povestești cum m-ai susținut și ai crezut în mine încă de la început?

În altă ordine de idei, citești în engleză? Ori dorești să-ți imbunătățești pronunția?

Descarcă GRATUIT cărți in format electronic de pe Amazon. Dacă-ți plac istoriile mele, de ce să nu lași o recenzie pe Amazon sau Goodreads

Nu vor fi mereu Gratis, dar vor fi destul de des. Verifică.

Iată de exemplu: De pe 17 octombrie 2017 până pe 19 octombrie, 2017 cartea Motivațională It's Never Game Over este gratis pentru 3 zile. 



Post a Comment

0 Comments

>