Unde Publici Cărți Electronice în Română?

Băi, fraților,

Nu pot să cred ce se întâmplă. Băi nu reușesc să găsesc pe ce site (tip Amazon) să-mi public cărțile electronice în limba mea maternă.

Am niște cărți de bucate la care am muncit enorm și am reușit să le public în paperback pe CreateSpace și respectiv Amazon.com. Dar nu-mi acceptă ebook-urile = cărțile în format electronic.

Nu zic că nu sunt site-uri care fac asta, dar condițiile sunt absurde.

  • Payhip - n-are ISBN. Logic că vreau ISBN gratis așa cum îmi dă Amazon și CreateSpace.
  • Blurb - Nu pot bre să plătesc 280 de dolari să public o carte care n-am idee dacă va vinde 3 exemplare cu 1 dolar una.  
  • Am încercat pe Lulu, îmi oprește comisionul e super mare. 

Băi, nu zic că nu ar trebui să plătim pentru servicii, dar așa de mult, bre?
Eu cu 1 liră vreau să o vând! Ba chiar cu 1 dolar, nu cu 1 liră!
Nu vreau să fac profit, vreau să ajut oamenii dar nici să ies în pierdere... din nou.
Am investit o groază de timp și destui bănuți în coperte și altele.

Băi, mă doare capul.
— Cum naiba să scrii în limba ta când nimeni nu-ți vrea cărțile? 
Și dacă le vrea, îți ia pielea de pe tine.
Pușca calului dacă-mi mai vine să scriu ceva.

Oricum, cărțile despre care vorbesc sunt cărți de bucate

Update 2022. 


De când am scris postarea asta, am publicat o sumedenie de cărți electronice dar și tipărite în limba română. 
Draft2Digital este platforma care m-a salvat. Apasă și vei fi condus direct pe site. 
O recomand tuturor celor care au curajul să-și ia destinul în mâinile propiii. 

Detalii, sfaturi practice și simple relative la publicarea de carte (în mod Gratuit) găsești pe blogul dedicat: Publică Cartea Gratuit

pahare de sampanie, trandafir rosu și macarons
Asta as avea nevoie... sunt rupta de oboseala, foame, sete si suparare. Credit - Pixabay

 

*****

Disclaimer

O parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat.
Asta înseamnă că eu câștig un procentaj din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri și bannere.

Pentru detaliile complete, apasă aici

Post a Comment

2 Comments

  1. "fată dragă, nu fi tristă/ fără lacrimi nu există/ dor (pasiune în cazul tău) adevărat !" Felicitări pt.lucrul frumos, care-l faci !

    ReplyDelete
  2. Ah, în sfârșit! Mulțam fain. Să ai parte numai de bucurii că mi-ai înseninat ziua (noaptea de-acum). Chiar mă gândeam că numai nemernicii au timp de comentarii.

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>