Cadouri pentru bărbaţi

În acest articol: Idei, destinaţia şi însemnătatea cadourilor.

Aşa cum am promis, iată-mă dându-vă câteva idei/sugestii de cadouri pentru bărbaţi. 
Pentru femei, fă o căutare pe blog, sunt cu duiumul, dar aici găsești 2 linkuri directe cu idei de cadouri pentru femei și bărbați: 
După cum ştii, ador să citesc. Dar nu numai romane, ba dimpotrivă, romane mai puţin. Sunt pasionată de psihologie, printre altele. 
Acum câţiva ani am citit o carte foarte groasă relativă la comportamentul uman. Printre capitole era şi unul dedicat cadourilor, în general. Acolo erau foarte multe detalii ce priveau importanţa unui cadou. Practic era o lecţie de tip: cum să oferi cadoul perfect omului potrivit”. 

pachete cadou roșu plus negru

Cadourile au semnificaţii destul de importante pe care mulţi dintre noi nici nu le bănuiesc. 

Cravata, de exemplu, este un cadou intim. Se poate oferi doar unui bărbat apropiat din familie: iubit, logodnic, fiu, tată, frate. Nu se oferă niciodată şefului, vecinului, colegului. Asta dacă nu cumva, sunteţi foarte apropiaţi şi ştii că este, exact, ce şi-ar dori. În România, am observat, că acest „obiect” nu se află pe nicio listă de cadouri. Curios. Cravata îţi conferă clasă,eleganţă, prestigiu. Evident, nu dăruieşti o cravată cuiva care nu a purtat şi nu va purta în viaţa lui. :D

Pix, stilou - Este un cadou distins, universal. (Nu mă refer la un pix de plastic!) i se poate oferi şefului, colegului, vecinului; unui preot, doctor, reprezentant, director, etc

Ceasul - Este un cadou versatil. Poate fi oferit unui mare număr de persoane. Mai toate. Chiar şi unui preot. Iar daca scrii si o dedicatie pe verso (ori interior), ce sa mai, ai da gata pe oricine. 

Eşarfa/fular, in general, de mătase - Dar acum este la modă bumbacul, cele stil cârpă, mai precis (:D) Da, chiar așa par, dar eu le ador. Conferă bărbaților un aer așa elegant, șăgalnic și incredibil de sexy. Hmmm. Indicat prietenilor vechi/iubiți/familie, destul de apropiaţi.

Lanţ/lănţişor cu medalion/pandantiv sau fără - De regulă din metale preţioase: platină, aur, argint. Este un cadou destul de intim. Adică, indicat persoanelor apropiate. Niciodată la majoratul/ziua de naştere al unui prieten „de departe”. Doar dacă nu cumva a fost cumpărat în comun (cu mai mulţi prieteni) ştiind, precis, că este ceva ce sărbătoritul şi-ar dori.

Brăţară în oţel inoxidabil - Este un cadou foarte fashion. Intim, exclusiv iubitului, logodnicului, fratelui. Optimă idee pentru un majorat.

Bricheta personalizata - Desigur, unui fumător care poate fi şi prieten apropiat şi coleg.

Inelul - Maneliştilor, în general. Glumesc. :D. Este un cadou extrem de intim şi nu pe placul multor bărbaţi. Va trebui să ştii precis că este ceva ce îşi doreşte.

Butoni pentru cămaşă - Este un cadou stilat/distins. Dar poate fi oferit mai multor persoane, apropiate sau nu. Nu prea se obişnuişte la noi, dar idea este fenomenală. Exclusiv pentru amatori

Portofelul - Cadou intim, nu foarte, dar destul. Indicat prietenilor apropiaţi. Atenţie să nu-i oferi unul mai „rău/urât/mare” decât acela pe care îl are deja. Pentru că multi bărbaţi au un portofel. Nu obişnuiesc să-şi schimbe portofelele cum fac femeile cu poşetele. :D De obicei sunt afecţionaţi portmoneului ce au de când se ştiu. Testează terenul.

Parfumul/aftershave (cremă/loțiune după ras) - Este cel mai intim cadou posibil. Mda... chiar mai intim decât o pereche de chiloţi. Fără glumă. Trebuie să cunoști FOARTE bine o persoană ca să îi poți dărui așa ceva. Se poate oferi exclusiv prietenilor foarte foarte apropiaţi. Cum este un logodnic, iubit, un frate, tată. Se ţine cont de gusturi. Dar asta este valabil la orice cadou. 
Ai grija ca daruind un parfum unei persoane oarecare, aceasta poate interpreta gestul ca fiind ofensiv (= Miros urat sau ce?!).

Cartea - Este un cadou universal (preoți, doctori, etc.). Exclusiv pentru iubitori. Încearcă să afli dacă are deja cartea ce-ţi propui să îi oferi. Află ce subiect preferă. Nu-i poţi oferi Kamasutra unui preot, de ex. Sau o carte de bucate cui nu găteşte. :D

Telefon (mobil), tabletă, laptop, Gps. - Evident, în familie. Află ce anume îşi doreşte.
Playstation. Este un cadou care are multe cusururi. Eu aş evita pentru că nu este educativ şi îndepărtează persoana de viaţa reală.

Vacanţa - Bărbaţii nu iubesc vacanţele aşa de mult ca femeile. Ei preferă vacanţele de 1 zi, pe câmpii, la vânătoare, la pescuit. Insa sunt unii carora le place sa stea cu burta la soare la nesfarsit. 

Cana personalizată (cadoul meu preferat) - Prietenilor apropiaţi, familie.

Ramă de fotografii (cu fotografii în ea, evident) - Exclusiv părinţilor sau fraţilor, iubiţilor, prietenilor ce ştii SIGUR că vor aprecia.

două căni, una transparentă cu cafea, alta cu o orhidee


Tricou care are imprimat diferite expresii haioase - Acesta este cadoul cel mai indicat pentru un majorat/zi de naştere. Este foarte versatil; se poate oferi unui număr mare de persoane care înţeleg şi apreciază umorul. Prieteni, vecini, colegi, familie, etc. La toată lumea practic. 

tricou cu sloganuri haioase

Pantofi/adidaşi, încălţăminte în general - Copiilor (din familie). Dar nu este un cadou „adevărat” decât dacă ştii exact că asta ar vrea.

Curea - Cadou intim. Pentru tată/socru, frate, iubit, prieten foarte apropiat. 

O sticlă de băutură de calitate - Un cadou universal, indicat persoanelor pe care le vezi si rareori şi des. Rar se găseşte bărbat să nu aprecieze o sticlă cu vin, whisky sau brandy. Ar fi bine să-i cunoşti gusturile, dar, dacă este o persoană educată, îţi va mulţumi şi pentru o sticlă de whisky când el bea doar vin sau bere, sau numai suc (apă) :D Dacă şi mai personalizezi sticla, atunci vei cuceri multe inimi. Un cadou de neuitat. 

Cd/dvd cu muzică sau filme - Pentru prieteni care ştii că vor aprecia.

Mă opresc aici pentru astăzi. Alte idei gasesti aici si aici.

Tine in minte ca Toate cadourile, în general, trebuiesc oferite ţinând cont de gusturile persoanei căreia i se oferă... nu de gustul celui care oferă (cumpără). Am observat că este destul de comună eroarea asta. Nu este foarte greu să observi gusturile şi dorinţele celor din jur. Trebuie doar să prestezi mai multă atenţie. Baftă.  

Pentru mai multe idei, aruncă o privire în bara de meniu secțiune „Cadouri” sau cauta in bara de cautare folosind o combinatie de cuvinte cu si fara diacritrice.
La mulți ani fericiți tuturor sărbătoriților!!! 
Atenție la orice detalii. 

fluture steagul României
Mulțumesc frumos pentru vizită! A fost un adevărat privilegiu. 
În cazul în care ești interesat de cărți, dezvoltare personală și umor, înscrie-te la scrisoarea ocazională, apăsând aici (se va deschide o altă pagină). 
Promit să nu fac spam. 

🕮
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie (tipărit). 
Aici un link direct (apasă, se va deschide o altă pagină sigură 100%), ca să vezi titlurile pe Google Play  doar pe acelea noi, semnate cu numele meu întreg: Cristina Gherghel. 

Știi că obișnuiam să public cu Cristina G. (cu punct după G.). 


Legea recompensei
Comentatorii care împart fericire, au toate șansele să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personalăDar nu numai. ☺️
💞
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

Disclaimer 
Vreau să fiu sinceră și transparentă cu tine și să-ți spun că o parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat, ceea ce înseamnă că eu câștig un procent din vânzările generate de aceste linkuri. 
Dar nu-ți face griji, acest lucru nu te afectează în niciun fel, nu te costă nimic în plus și nu te obligă la nimic.
Promovez doar produse pe care le folosesc sau le-aș folosi personal. 
Mulțumesc pentru sprijinul tău și pentru că mă ajuți să-mi câștig existența. Fiecare dintre noi are un preț, dar tu ești neprețuit pentru mine! 💙 
Pentru detaliile complete, apasă aici

Credit fotografii 
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree


Post a Comment

33 Comments

  1. Mama, ce lista, ma mir ca n-am dat de ea mai devreme, la cat am cautat! Al meu e cu tehnologia, asa ca, desi, cum zici tu, indeparteaza persoana de the real life, i-am luat pana acum telefoane, tableta, PS, nici nu mai stiu. Cel mai tare l-a amuzat insa un cadou luat la baza, un ceas de perete ce imita un smartphone. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, pai nu avem ce face: asta le place, asta le oferim. Nu putem sa le impunem sa le placa o carte cand e asa usor sa gasesti orice vrei pe o tableta. Tehnologia ne-a acaparat pe toti (aproape). Da, suna grozav ideea cu ceasul de perete smartphone. Multumesc pentru marturie, apreciez.

      Delete
  2. bine documentata lista. cuprinde o gramada de idei pentru cei in pana de ele

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mai mereu suntem în pană de idei. Mulțumesc.

      Delete
  3. In privinta vacantelor, de ce de o singura zi. Asa este, prefera vanatoarea sau pescuitul, dar doar o zi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă gândeam la faptul că bărbaților (în general) nu le place, de ex, să stea cu burta la soare, fără să facă ceva. Nu prea am întâlnit bărbați care să iubească să meargă la vânătoare mai mult de o zi. Dar, bineînțeles, mai sunt și excepții. :)

      Delete
  4. Poate ca in privinta vanatorii ai dreptate, desi la Bals stau haitele de vanatori cate o saptamana si "casapesc" la mistreti, dar la pescuit este o adevarata aventura sa-ti petreci noaptea "pe vad". De cele mai multe ori, in perioada verii, pestii sunt mult mai activi peste noapte si noptile ceva mai racoroase decat zilele ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt ignoranta in materie,deci iti multumesc pentru informatii. Acum ca m-ai facut sa ma gandesc, stiu persoane care ar sta zile si nopti la pescuit... chiar fara sa prinda nimic. :D

      Delete
  5. Grozave idee. Multumesc, dau link-ul si prietenei mele.

    ReplyDelete
  6. Mereu avem nevoie de noi idei. Multumesc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Așa e, chiar și eu. De aia am scris atât de multe. Și eu îți mulțumesc.

      Delete
  7. Un cadou frumos pe care i-l poți face unui bărbat este un aparat foto. În felul ăsta o să-și amintească mereu de tine, chiar și în vacanțele frumoase petrecute alaturi de amantă :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idee formidabilă!!! :)))))))))))))))))) Numai să aibă și sfoară aparatul, din aia care se leagă de gât. :D

      Delete
  8. Cate idei aici. Ti-a luat ceva timp sa le scrii cred.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mi-a luat foarte mult timp. De fapt a durat câteva luni, evident nu am scris în fiecare zi. Îmi aminteam câte ceva şi adăugam. Şi tot aşa. Pe urmă am scris alte articole pe aceeași temă. Că idei ne vin mereu.

      Delete
  9. Nu vrem sa deranjam cu idei comerciale, totusi intrucat majoritatii barbatilor le place sa mestereasca ceva, va propunem sa incercati o cautare de idee de cadou pe www.sculedemana.ro.

    ReplyDelete
  10. Idei excelente pentru cadouri! Cautam de ceva vreme cadouri online si ma bucur tare mult ca am dat peste site-ul tau. Keep up the good work!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu iti multumesc pentru link-ul inclus in comentariu. Sper sa-i fie de folos cuiva.

      Delete
  11. O lista buna de pus la favorites/bookmarks... Pentru cine mai cauta idei de cadouri: http://www.minimecraft.ro/ro/5-pentru-el Nu sunt ieftine dar arata foarte bine si impresia este de durata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc in numele cititorilor mei, Sigur ii va fi de folos cuiva.

      Delete
  12. cravata? cred ca s-au cam saturat barbatii de ele....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cravata, ca si toate celelalte exemple/idei din acest articol, ar trebui sa fie daruita cuiva care chiar si-ar dori. Repet: nu faceti cadouri aiurea.

      Delete
  13. Imi plac multe din sugestiile tale, in mod special tricourile cu imprimeuri haioase. Bine, sunt mai potrivite pentru cineva apropiat sau pentru cineva care are simtul umorului. In rest, eu ma orientez foarte mult spre hobby-urile pe care are cineva,ca sa aleg cadouri ce i-ar putea fi utile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc. Categoric. Intotdeauna se tine cont de gusturile/hobby-urile/interesele destinatarului. Si eu sunt pentru cadouri utile. Sa faci un cadou aiurea, doar pentru ca trebuie, este ridicol. Insa unele persoane sunt complicate rau. :D

      Delete
  14. da, interesante ideile si bine venite/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marius, multumesc si... mai are rost sa cer scuze ca am vazut comentariul asta dupa un an si..? Imi pare extrem de rau. Nu stiu ce se intampla cu sablonul meu. Bafta multa.

      Delete
  15. Sincer, aici discutia poate deveni aprinsa. E greu sa multumesti pe toata lumea. Dar exista atatea cadouri pentru barbati ca ai de unde alege.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, discutia poate deveni aprinsa pe orice tema... cum bine zici. Multumesc frumos, asa zic si eu.

      Delete
  16. Asta da lista. Mai zic si eu.Merci de idei.

    ReplyDelete
  17. Foarte frumos. Daca cravata ar fi din pluta ar fi un cadou si mai interesant.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha, ha! La asta nu m-am gândit! Dar să știi că sunt de acord. Îți închipui? Minunat!

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>