Dragoste cu sila


Cine mă urmăreşte ştie că nu am televizor şi nu aflu multe lucruri care se-ntâmplă-n lumea asta. Pe de o parte e bine, căci ce-am văzut zilele astea (fiind în vizită la părinţi) m-a îngrozit!

Nu vreau să dau nume şi prenume, dar sunt sigură că majoritatea dintre voi ştie la cine mă refer.
O femeie s-a prezentat la Tv să zică la toată lumea că mama ei a făcut diferenţă între copii (în acest caz, 2 surori). Că a fost la spital şi nu au sunat-o s-o-ntrebe de sănătate. Că sora ei, personaj public, s-a culcat cu unul şi cu altul. Că oamenii cunosc doar personajul public şi nu şi pe ea, care este doctor, sau ce-o fi.
Îţi spun sincer că mi s-a încreţit pielea pe mine. O fiinţă care pretinde că este o persoană bună a fost în stare să distrugă o carieră de 60 de ani (sau câţi or fi, nu ştiu).. ce să te mai aştepţi de la o persoană care nu se pretinde bună?!

Nu vreau să judec nici pe una nici pe alta. Nu apăr, nu ţin partea. Mie personajul public îmi place pentru că muzica moldovenească îmi face picioarele să danseze singure. Nu m-a interesat NICIODATĂ dacă ea a avut 1 bărbat sau 1000. Este treaba ei, are dreptul să facă ce vrea cu viaţa ei.
Nu zic că-i bine să te culci cu soţul colegei/prietenei etc. etc. etc... dar, să nu uităm, că pentru a face asta se vor DOUĂ persoane, şi nu una. Nu s-a culcat singură dar cu el/ei.
Mă fraţilor... pe cuvânt, mai e şi postul Paştelui... Mă mir că a avut curajul să-l pomenească pe Dumnezeu.

Dragostea cu de-a forţa nu este posibilă. Nu poţi să-i impui unui om să te iubească. Că ţi-e mamă, soră, frate, fiu, soţ, amant, nu poţi să cerşeşti să fii iubit. Iubirea este precum credinţa... ori crezi ori nu crezi, nu ţi se poate impune! O mamă ar trebui să-şi iubească copilul, dar dacă nu o face... nu o face! Poţi s-o obligi?!  „Iubeşte-mă, mamă, că aşa zice legea!” Absurd.

De ce ar trebui România să te iubească pe tine, care eşti arhitect (sau)...?! Nu AI RENUME, omule! Ce vrei?! De ce nu ţi-ai ales meseria de artist şi tu? Cum poţi să zici: „lumea ştie că mama are o fiică artistă, dar nimeni nu ştie că are şi-un contabil”. Dar de ce am şti?! Cu ce ne încălzeşte pe noi că tu ai studiat şi ai o facultate (2-7)?! Nu faci concerte, nu apari în TV, nu ai valoare! Se ştie, nu?!!

Fata a zis că familia a încercat să despartă mama de fiică... Eu zic că dacă ambele persoane se cunosc (cum ar trebui să fie între o mamă şi fiică), se înţeleg şi se iubesc, NIMENI nu poate să le despartă. Dacă cineva a reuşit să le strice relaţia este pentru că NU există încredere şi odată şi-odată tot vor fi despărţite.

Nu ştiu ce este în familia lor. Nu cunosc problemele care au împins această fiinţă să zică despre sora ei, în direct, pe un post naţional de televiziune „că-i o poamă bună”; doar ele ştiu adevărul. Şi fiecare are versiunea ei. Se acuză una pe alta. Totuşi, chestiile astea se rezolvă-n familie, în tribunal, NU LA TELEVIZOR!!!

Că a trecut testul poligrafului nu are nici cea mai mică importanţă pentru mine. Am crezut-o şi fără poligraf, sincer. Sunt lucruri obişnuite... nu corecte, dar nici ieşite din comun
Din punctul meu de vedere, această soră care cerşeşte iubire cu de-a sila, nu are valoare ca persoană umană. Nu este demnă de încredere şi de respect. Poate doar de milă. Penibil. Că nu ştiu ce speră să câştige. Ceva tot vrea. Dacă este răutate gratuită, doar aşa, atunci este o fiinţă şi mai periculoasă. Mie mi se pare că e invidioasă pe succesul personajului public... care am observat că lucrează şi câte 20-22 de ore încontinuu. La Crăciun cred că a stat săptămâni întregi în studiourile de televiziune pentru a filma diferite emisiuni (era pe toate canalele la un moment dat). Că s-a culcat cu unul şi cu altul este STRICT treaba ei!!! Nu o apăr, dar nici nu o acuz. Tu eşti liber să te culci în stânga şi-n dreapta, ea de ce nu ar fi?! 

Cum a zis Isus Cristos când lumea a vrut s-o omoare (cu pietre) pe femeia adulteră: Cine dintre voi este fără păcat sa arunce cel dintâi cu piatra în ea.

Post a Comment

1 Comments

  1. bine ca nu ai! adica nu zic nu ca nu e bine merita sa te uita dar la canale precum national geografic discovery... nu pe kanal d si la multe emisiuni de pe la diferite canale care is numa idiotenii

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>