Romanticismul e mort?

Ce înseamnă mai exact a fi romantic? Cred că toate lumea ştie, nu?
Câţi dintre voi se consideră romantici?
Cum se manifestă romanticismul la tine? Nu că ar fi o boală..., nu, Doamne fereşte!

Am aşa în minte câteva lucruri pe care mi-ar plăcea să le fac cu/pentru persoana iubită. Pentru că romanticismul este îngăduit numai în relaţii de iubire... permise sau nu, platonice sau pasionale.
  • Aş adora să mă plimb pe plaja pustie, dimineața devreme... mână-n mână cu persoana iubită.
  • Mi-ar plăcea să găsesc camera plină cu lumânări parfumate, așternuturi din satin/mătase, petale de trandafir aruncate peste tot...
  • Aş iubi să văd un apus sau răsărit de soare în braţele celui pe care-l iubesc şi mă iubeşte.
  • Mi-ar plăcea să-i aduc cafeaua (dacă bea) la pat, să-l răsfăţ, să-i fac toate poftele (chiar şi cele mai ascunse) în zilele în care nu merge la servici.
  • Mi-ar plăcea să-i trimit mesaje pline de dragoste, nu numai pe telefon, dar mai ales i le-aş scrie pe bucăţi de hârtie şi i le-aş ascunde peste tot în haine, frigider, maşină...
  • I-aş dedica cântece pline de (sub) înţeles
  • Mi-ar plăcea să-i trimit felicitări scrise de mână (chiar dacă locuim sub același acoperiș) când se aşteaptă cel mai puțin
  • I-aş face masaje când ar fi obosit (dorind ca şi el să-mi facă, măcar câteodată)
  • I-aş găti mâncărurile care-i plac (de pe blogul culinar Rețete îndrăznețe :D, posibil fără ceapă crudă/usturoi, fasole, dar cu mult ardei iute!)
  • M-aş duce să-l aştept când iese de la servici (poate-l prind cu vreuna :D)
Ar mai fi câteva, dar mă opresc aici că risc să dau în diabet de atâta „dulcegărie". Şi se ştie că aceste lucruri se fac/se gândesc numai la începutul unei relaţii. Pe urmă parcă totul devine rutină, obişnuinţă şi nu te mai trec fiorii când îţi vezi iubita în faţa biroului... Sau poate te trec încă fiorii, dar acei de groază: 
--- „Dacă se întâlneşte cu amantele mele?!!”
Femei, fi-ţi atente când vă gândiţi să-i faceţi o surpriză iubitului! Sunați-l înainte. Ca să evitaţi trageri de păr şi pumni în plex. Nu se merită! :D

Tu ce ai face pentru persoana iubită?

Să nu cumva să-mi zici că ai călca-o cu maşina... măăăă'!!!

În cazul în care ţi-a plăcut (ţi-a stârnit un zâmbet/te-a ajutat) ce ai citit, un like/share la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.

Post a Comment

0 Comments

>