Dieta și mușchii

Eu te iubesc cu-adevărat
Dar indicele (glicemic) m-a stresat.
Carne prea multă, sare la fel
Parcă semeni a purcel.

Cartofi și carbohidrați
Nu mănânci că îs dresați,
Să pună șuncă pe burtă,
Să facă cămașa scurtă.

Dar mănânci ouă prăjite,
Nu contează că-s clocite.
Și înfuleci la slănină,
Pe-ntuneric și lumină.

Fructele-s otrăvitoare,
Legumele sunt amare,
Sarmalele îs grețoase,
Și varza urât miroase.
Roșiile sunt ciudate,
Ciupercile-s nespălate
Dar ce bun este cârnatu
Cumpărat de la Bogatu.

Chipurile faci un sport.,
Chiar dacă-i un disconfort,
Să ridici 50 de kile,
Tare ești prost, măi Vasile.

Tu nu știi ce rău îți face!
Da, știu bine că nu-ți place
Să îți zic în față clar
Că ești perpendicular.

Sănătatea are un preț,
Nu te uita cu dispreț.
Mușchii nu sunt valoroși
Nu contează că-s frumoși.

Să fii sănătos, voios
Asta este valoros.
Dar eu știu că nu-nțelegi
Pentru că deștept te crezi.

Tu vrei să arăți pompat
Tare exact ca-un rahat.
Să te placă orice fustă
Scurtă, creață sau îngustă.

Mă opresc aici acum
Parcă mă simt oarecum.
Am eu dreptul ca să judec?!
Mai bine merg să mă vindec.

Imaginea tricoului este luată de pe Tshirt Factory (de unde poți cumpăra o groază de astfel de chestii super haioase) 

PS. În cazul în care ţi-a plăcut ce ai citit (ți-a stârnit un zâmbet poate/sper) un like/share la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.

Pentru mai multe sclipiri de geniu vizitează meniul (bară sus) UMOR/Poietism.

Post a Comment

2 Comments

  1. mister muscolo instalatorul gel desfunda tot:)))

    ReplyDelete
  2. muschii naturali chiar daca sant discreti sant sanatosi,poezie foarte originala

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>