Sunt îndrăgostită de Roman!

Nu ştiu tu, dar eu când merg,
În oraşul meu superb,
Şi văd lumea educată
Îmi vine să o fac lată. (:D)

Străzile sunt prea curate,
Oamenii-s-n activitate,
Toată ziua construiesc,
Şi repară ce găsesc.

Parcul este minunat,
Acum 3 ani terminat,
Lacu-i plin de lebede
Vino să-l vezi repede!!!

De ce insist aşa tare?
Fiindcă sufletul mă doare
Să-l ştiu marginalizat
Şi de mulţi banalizat.

Romanul e municipiu,
Şi are un sfânt principiu,
Să devină respectat,
Pentru ce a realizat.

Anul ăsta iar e-n luptă
Abilă şi neîntreruptă,
Cu mai multe primării
La oraşul reciclării
Oamenii au învăţat,
Să păstreze tot curat,
Reciclează scrupulos,
Colectând conștiincios.

Dacă ai timp ca să vii,
Să vezi că nu spun prostii,
Rapid tu te vei convinge,
Poate o horă vei încinge.

Că ne place să dansăm,
Dar ştim şi să selectăm
Deşeuri de orice fel... .
....................................
Cum să te conving altfel?!

Am zis ce aveam pe suflet,
Scriind tot într-un răsuflet,
Datoria mi-i făcută,
Că doar sunt binecrescută.

Nu cunosc bloggeri prea mulţi
Dar te rog să mă asculţi,
Romanu-i determinat
Să ia titlul mult visat.

Post a Comment

6 Comments

  1. Bine te-am gasit! O sa trec Romanul pe lista mea de calatori. Am aflat de Batalia pentru orasul Reciclarii si o voi urmari . Sustin colectarea selectiva de ceva ani si sunt incantata sa vad ca devine o preocupare activa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciao. Bine ai venit. Da, aşa să faci. Oraşul e în continuă modernizare. Sunt uimită de câte s-au făcut şi se fac. Am învăţat de la cei mai buni cum se face selectarea. Îmi iubesc oraşul, aşa cum iubesc terra pe care calc. Orice gest, cât de mic, contează. Din nefericire, deseori nu dăm importanţă, nu ne pasă, trăim clipa în detrimentul omenirii. Mulţumesc.

      Delete
  2. sant o adepta a reciclarii,reciclez aproape tot ,sper ca Romanul sa castige,e un oras linistit si curat,locuiesc aproape de Roman,...ai dreptate parcul este superb

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cum am mai scris, i-am zis unui că a greşit containerul când a aruncat... mi-a răspuns că nu-i pasă. "Ce el e mai prost decât alţii? De ce să se chinuie, toţi aruncă aiurea." Asta-i mentalitatea multora: "dacă el nu face, eu de ce să fac?" Ba mai rău, poate să facă, dar el tot va crede că toţi nu respectă, deoarece avem în sânge lipsa de respect.

      Delete
  3. poezia e super ,una din cele mai reusite

    ReplyDelete
  4. Da, sunt de acord, s-a schimbat mult. parcul cel putin e minunat.

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>