11 Mai 2014 - Ziua Tatălui

Şi uite cum nici această zi nu este mediatizată îndeajuns şi nici măcar nu ştim de existenţa ei.
Adevărul este că nu am sărbătorit-o până-n 2010 când, în sfârşit, senatul României a decis că şi taţii au dreptul la o zi a lor. Împins de la spate, evident.
Cum au şi mamele.
Da, şi uite că a trecut ziua mamei fără ca eu să fi scris măcar două cuvinte.
De ce? Păi vezi mai sus. PFFFFFFFFF. Nu am ştiut! Nu a zis nimeni nimic. E drept că nu am televizor, radio, etc. Dar totuşi, un banner ceva, pe net. Nimic n-am văzut. Ce ciudă mi-e!
Ziua mamei (în România) a fost pe 4 mai anul acesta.

Aceste două zile nu au o dată precisă ci se sărbătoresc în prima duminică din mai - ziua mamei - şi respectiv a doua duminică din mai - ziua tatălui - al oricărui an. (în 2015 va fi pe 10 mai)
Şi cum anul acesta a doua duminică din mai are data de 11, atunci este ziua tatălui român.
Da, pentru că nu toată lumea sărbătoreşte în aceeaşi zi. E complicat rău. Pentru o listă click aici.
Bine.
---De ce ziua tatălui? Este nevoie?
Categoric!
De multe ori se afirmă că un copil poate să crească bine merci şi fără un tată, dacă are mamă.
Şi eu sunt perfect de acord.
---- Însă nu ar fi mai bine, mai indicat ca să aibă amândoi părinţii?
Fără doar şi poate! Sunt sigură că toţi şi toate sunt de acord.
Ambii părinţi au dreptul să ia decizii importante asupra educaţiei copilului.

Pe baza acestui principiu, doresc să urez tuturor taţilor din lume:
LA MULŢI ANI FERICIŢI, alături de copiii voştri!

La mulţi ani sănătoşi, tată. (Acum o lună a împlinit 79 de ani.)
Ps. Iar mama va împlini foarte curând aceeași vârstă. 
Şi  pentru că am uitat să fac această urare şi mamelor, o fac acum: LA MULŢI ANI fericiţi, mamelor din România! 
La mulţi ani senini, mamă!
Taţii vor fi luaţi ca exemplu de copiii cu sex masculin.
Aşadar, taţi, aveţi grijă cum vă comportaţi în viaţă pentru că dacă aveţi un fiu acesta va tinde să vă imite. 
Nu beţi şi fumaţi ca nişte turci, măcar nu în faţa lor. 

Ps 2 Mare confuzie cu zilele astea. Nu uita să-i spui La mulţi ani, să-i mulţumeşti şi să-i duci o floare. Florile nu sunt doar pentru femei.

Post a Comment

0 Comments

>