Urgent – Se caută Exorcist de Windows

Măi, fraţilor, pe bune, nu mai înţeleg ce se întâmplă cu Windows-ul 10.
Mă aduce la disperare!

E adevărat că eu şi tehnologia = baba şi mitraliera, dar chiar aşa?

Sunt autor, mă' (serios!)! Lucrez non-stop... bine, nu chiar. Când dorm, nu scriu.. ori dacă scriu n-are sens.
Acum că n-are sens ce scriu nici când sunt trează, este o altă poveste.

Dar să trec la obiect. Azi scriam frumos un articol pe LinkedIn când săgeata de la șoarec s-a blocat pe "Publică." Am aşteptat niţel că, na, se mai întâmplă. 2 minute după, îmi fierbea sângele-n mine.
— Băi, dacă mi se duce tot articolul pe apa sâmbetei iar?
Am mai pierdut câteva, că uit să scriu în Word şi pe urmă să public. Cum fac acum. Riscul meseriei. Sau lenea. – Semantică, bre!
— Nu se poate aşa ceva!
Miracol, săgeata s-a mişcat o secundă. Iar s-a oprit pentru 5 minute.
M-am dus la baie să-mi dezmorțesc picioarele niţel – că stau pe scaun cam 17 ore pe zi. 
Vin înapoi, nimic. 
Apoi se mişcă iar. Singur! Jur. O fracțiune de secundă, că nici n-ai timp să-ţi dai seama cine şi cum. 
Te-ntrebi buimac:
— Ba', eu l-am mişcat sau cine? E posedat, să ştii! Am dat de naiba. Unde găsesc eu un exorcist de laptop-uri sau Windows (cum vrei)?
L-am stins de urgenţă deşi aveam 3 documente diferite la care lucram.
Mă', nu voia şi pace. Am apăsat pe "Stinge-te odată!" până mi s-a albit degetul. Am crezut că iese dracul din el şi mă strânge de gât. Probabil a ieşit, dar nu a reușit să mă ștranguleze. Poate e unul mic, n-are încă puteri supranaturale. Tre' să aştepte să crească în rang.

Să nu crezi că exagerez. Nu e prima dată când mi se întâmplă.
Windows-ul ăsta nemernic face actualizări de capul lui!
Mă', şi l-am rugat cu lacrimi în ochi să nu o mai facă când lucrez. Ba', mi-a dat cuvântul că nu o să mă mai facă să mă enervez degeaba.
Dar ştii şi tu cum e cu... bărbaţii... Vin de pe Marte, bre! Marţienii dreacu'! 

Am păr sur! Sur! 
Nu e, mă, pentru că am pa'zeci de ani! Nu fi zevzec!

Cum să-l fac mă', să mă asculte? Am intrat în setări şi i-am jurat să nu se mai atingă de actualizări singur aşa. Că treaba se face în doi de obicei.
Mi-a promis că ascultă de data asta.

Om trăi şi-om vedea. Poate. Dată viitoare când calcă strâmb, divorțez fără să discut. Nu se mai poate.
Mă dau la Apple.
Dar nu cred că o să vrea el să se dea la mine. Nu când îmi va vedea contul în bancă.
Scriitorii sunt muritori de foame, bre!

Vii, mă, pe Amazon să te uiți la cărți? Hai, mă! Jur că-s faine rău! Și ușor de citit chiar dacă-s în engleză. Nu fi neam de berbec!


Post a Comment

0 Comments

>