Ziua Internațională a Cărții - Cărți Gratis Pentru Toți

Îți place să citești și vrei să-ți îmbunătățești engleza?
Astăzi, 23 aprilie, toate cărțile mele în engleză sunt gratis. 
Intră pe Amazon.com, apasă pe numele meu - Cristina G.- și alege ce preferi.
Nu trebuie să le citești acum ci când vei avea timp.
Sau poate vrei să le faci cadou.

Știi cum să-ți îmbunătățești engleza rapid? 
Citind cărți (reviste, ziare) cu voce tare.
10 minute pe zi și-ntr-o lună vei nota o ameliorare grozavă.
Probează și zi-mi dacă n-am dreptate.
Cărțile mele sunt absolut perfecte pentru asta căci nu folosesc cuvinte greu de reperat (fancy words cum ar spune britanicii).

Ce-ți place să citești cel mai mult?

  • Romane de dragoste, suspans, tragedie, comedie, 
  • Autobiografii,  
  • Cărți de auto ajutor, inspiraționale și motivaționale
Orice gust literar ai avea, pe pagina mea de Amazon găsești o carte sau o istorie pentru tine. 
  1. Half my Age Plus Seven - A Sinful Confession 
  2. Half my Age plus Seven - Too Good to be True
  3. iLive 
  4. God is Weary 
  5. Oranges at Christmas - 1st Edition 
  6. Oranges at Christmas in a Communist Country - 2nd Edition 
  7. Ten Years in Italy, Three Weeks a Human 
  8. Humans Cursed by Geography in the Pursuit of Happiness
  9. Childless: How to Cope with Endometriosis & Vulvodynia - Holistic Approach 
  10. Racism Without Racists - The Truth about Immigration 
  11. Author for Life or for a Living? - Manifesto for Real Writers 
  12. It's Never Game Over - An Informal Self-Help Publication 
Iar dacă chiar nu găsești sau nu citești în engleză, înscrie-te la scrisoarea ocazională ca să fii anunțat când ies cărțile mele în limba maternă. 
Multe concursuri cu premii în cărți, dar nu numai odată cu lansarea a toate cărțile mele în limba română.

De exemplu, sunt pe cale să public  multe cărți de rețete:
  1. Rețetele Bunicii Învățate de la Mama - 4 Volume
  2. Rețete Fără Gluten
  3. Aperitive Calde și Reci
În plus, în luna mai 2018, public o autobiografie (perioada comunismului - Ceaușescu - Epoca de Aur) și o carte de auto ajutor în limba română.

Fotografie de pe Pixabay

Post a Comment

0 Comments

>