Ești un Scriitor in Derivă? Descarcă Gratis Acest Manifest în Engleză

Nu știu tu, dar eu am mari probleme să stau la suprafață când toți mă împing în abis.
Când mă plesnesc peste față până îmi sare sângele pe nas și pe gură.
Când mi se urcă-n cap și pășesc cu putere peste mine.
Când mă scuipă și șterg pe jos cu demnitatea mea de om.

Te recunoști? Sper să nu. 

Scriitorii au fost și sunt considerați visători.
Visătorii, se știe, sunt muritori de foame.
Eu sunt cea mai aprigă visătoare de pe pământ.

Chestia este că nici măcar nu am știut că am un vis până când nu am fost la un pas să spun Adio vieții. Eu mă gândeam că-i fantezie.

Visul meu este mai mare decât mine, este mai mare decât oricine și orice pe lumea asta.

Visez să-mi răsplătesc părinții ce au trecut prin al Doilea Război Mondial și au crescut 10 copii pe vremea lui Ceaușescu. 

Dar ca să fac asta, am nevoie de... Ghici ce? Nu spun.

Dacă tu crezi că dorm și visez, află că ești extrem de departe de adevăr.
  • Lucrez zi și noapte, 
  • 7 zile din 7,
  • 365 sau 366 de zile pe an. 
  • Pentru mine nu există sfârșit de săptămână, sărbătoare ori zi de odihnă.
  • Pentru mine există doar sacrificii și investiții totale: bani, timp, energie. Trup și suflet practic. 
Suportul tău este esențial.
Dar într-o lume în care superficiliatea, invidia, ura și răutatea au depășit orice limită, șansele mi-s mici.
Știu că mulți nu vor ca eu să reușesc.

De ce să apăs, bă', Like? Mă lăși?! 
Share zici? 
Du-te-n pisicii miei. N-am timp. Nu știu de astea eu. 
Nu-mi pasă, bre. Dă-o naibii de blogăriță care se crede mare scriitoare. 
Ce mă', dacă am luat o idee de la ea? 
Ce dacă m-a ajutat? 
Ea a vrut să scrie, nu i-am cerut eu. N-are ce face, bleaga. Treaba ei. Mă lepăd și mă spăl pe mâini. 

Dar nu mă las și nu-mi plec capul. Merit și voi reuși pentru că muncesc pe rupte. 

"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face." 

Îmi este greu și lupt pe viață și pe moarte, fără exagerare. Am fost supărată, nervoasă și amară pentru mult timp. Dar nu mai sunt. Am acceptat cruda realitate.
Oricât de discriminată și neîndreptățită am fost și sunt, continui să împrăștii dragostea și speranța. 

Suport pe cine-mi cere oricând. Chiar dacă puțini o fac pentru mine.
Fiecare are o conștiință.
Ce faci tu, este treaba ta. Ce fac eu este a mea. 

Iată de ce am scris această carte (engleză) să mă motiveze și să mă inspire când totul și toți îmi sunt împotrivă.

Dacă ești pe acceași undă cu mine, descarc-o GRATIS acum! 

Nu e nevoie de Kindle sau cum zic ei. Se poate citi pe orice celular "deștept," PC, laptop sau tabletă.
Dacă nu merge, instalează aplicația de pe Amazon. Nu știu cum se face că eu n-am celular "deștept."

Dacă studiezi Engleză și vrei să-ți îmbunătățești pronunția, citește (în Engleză , doar nu în Chineză!) cu voce tare.
Cărțile mele sunt absolut perfecte pentru așa ceva. Sunt foarte ușor de înțeles pentru că au fost concepute special pentru poligloți, trigloți (etc.). Deci pentru toți vorbitorii de limbă engleză ca limbă secundară.

Te-ai abonat la newsletter? 
Cum adică, Nu?
Tu glumești!
Apasă aici, lasă-ți email-ul și primești Gratuit 10 Metode/Remedii/Tratamente Naturiste – plus câteva idei si recomandări prețioase – în format PDF. 
Documentul poate fi salvat pe computer sau se poate imprima.

Dacă te lasă inima să mă susții, vizitează-mă pe authorcristinag.blogspot, Amazon, Goodreads și unde mai crezi tu.
Iar dacă-ți plac cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie? 
Caută-mi numele – Cristina G. – în Google (sau orice alt motor de căutare ce folosești tu).
Sunt peste tot.

Da, și văd ce faci, să știi. :p


Post a Comment

2 Comments

  1. Da, Cristina, nimeni nu te iubește! Mama noastră de marțafoi ciudoși ce suntem! Oare de ce nu vrem să vibrăm cot la cot cu tine? Oare de ce Universul nu vrea să se oprească în loc și să picure o lacrimă?
    Îți spun eu de ce! Vrei?
    Atenția vine la cel pe care-l doare-n cur de atenția celorlalți.
    În concluzie, dacă tu crezi că Dumnezeu ți-a dat harul scrisului, taci și scrie.
    Restul vine de la sine.

    ReplyDelete
  2. Opaaaaa! din sutele de comentarii spam, unde că mai apar și unele pertinente.
    „Băi, iejti nebun?!”

    Asta mi-o merit fără doar și poate. Les Brown m-a avertizat, dar n-am ascultat.

    În concluzie, zici ce ziceam și eu când nu mă gândeam să public:
    „Prost să fii, noroc să ai.”

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>