Cărţi - oameni cu suflet

M-am decis să scriu câteva articole referitoare la cărţile ce m-au fascinat. Sunt aşa de multe că mi-ar trebui o viaţă. Mă voi limita la cărţile citite recent.

Încep cu Tess d' Urberville (of the Urbervilles) de Thomas Hardy.

Anul trecut am primit, în dar, cartea aceasta. Eram convinsă că o citisem, totuşi, m-am gândit să o recitesc.
Până acum 2 ani eram complet împotriva recititului, în general. Părerea mea este că sunt aşa de multe cărţi care merită citite că ţi-ar trebui 10 vieţi să le citeşti pe toate! Când să mai ai timp să Reciteşti? E absurd! Dar cum abia mă întorsesem în ţară şi casa era plină de cutii (şi saci, etc.), prima carte ce am găsit aruncată a fost Huckleberry Fin de Mark Twain. O citisem când eram mică. Nu am avut încotro, simțeam nevoia să citesc. Mă ajută în momentele de stress puternic şi am recitit-o.
A fost o surpriză incredibilă. Am râs atât de mult că mi-au dat lacrimile şi nu-mi aminteam să fi avut aceleași sentimente când eram mică. După aventura asta am ajuns la concluzia că este chiar foarte indicat să reciteşti o carte după câţiva ani.
Sigur impresiile se vor schimba pentru că TU eşti schimbat! Percepţiile, concepţiile, ideile vor fi diferite.

Să trecem la carte. Nu voi face un rezumat prea explicit pentru că este o carte cu adevărat deosebită şi te îndemn să o citeşti.
Este un roman de dragoste. Unul dintre cele mai renumite şi îndrăgite de acest autor englez.
Ţin să menţionez că detest filmele de dragoste dar nu pot să refuz o carte de acest gen.
Tess este o fată săracă care iubeşte (şi este la rândul ei iubită) pe cineva, dar se „combină” cu altcineva. Constrânsă de împrejurări.
Trece prin multe peripeţii negative. Finalul este neaşteptat pentru mine. Am sperat până în ultima clipă că totul se va schimba.
Recunosc că mi-au dat lacrimile de foarte multe ori.
Este o carte psihologică cu multe învăţăminte. Dacă ţi-a plăcutPe aripile vântului, Anna Karenina, Dama cu camelii, etc.” vei iubi şi această carte. Recomand, cu căldură, toate cărţile de acest autor. Exclusiv pentru persoane cu suflet.

Un „must have” în biblioteca ta. Scuză expresia, dar sună aşa de bine în engleză....

Sugerez un site/librărie on line unde poţi găsi multe cărţi:

Libris - Oferte promoţionale  în fiecare zi. Cupoane, carduri de fidelitate. Ce să mai... raiul pe pământ pentru un iubitor de cărţi! Idei de cadouri splendide!

ATENŢIE mare la detalii, taxe de transport, modalitate de plată, etc.

Post a Comment

0 Comments

>