Păr auriu

Recenzie şampon cu reflexe aurii de la Yves Rocher. 
Discalimer - Sa stii ca nu m-au platit un chior pentru recenzia asta (nemernicii!). O tigara macar... nimi, nimic. Buuuu!
Dar am fost multumita, de aia o scriu. Au produse bune si daca te pricepi la cumparaturi online, faci afaceri.

Nu mai este un secret faptul că sunt fan al produselor semnate Yves Rocher. Sunt absolut uimită că nu le-am descoperit până acum. Mulţumirea mea este cu atât mai mare cu cât preţurile sunt mai mult decât rezonabile. Ca să nu mai vorbesc de toate cadourile ce ţi le oferă, la fiecare comandă. Mai amintesc de transportul gratuit?! Recomand cu toată încrederea!!!


Părul meu este lunguţ, aşa l-am avut mereu. Este de culoare şaten deschis şi se „deschide" mult, ajungând la blond, când stau mereu în soare. Îl spăl des cu infuzie de muşeţel pentru că mi l-am dorit întotdeauna blond.
Acum este blond, dar cum iarna asta am umblat mai mult cu capul acoperit este destul de închis la rădăcină.
Nu mă complic prea mult, nu vreau să-l vopsesc ca să devin sclavă pe urmă. Ţin foarte mult la aspectul meu, însă nu-mi plac lucrurile artificiale care îţi răpesc timpul şi banii.
Am cumpărat şamponul din imagine împreună cu alte 2 + 2 creme balsam. Sunt extrem de mulţumită de toate aceste produse şi voi vorbi, mai pe îndelete, în alt post.

Acest şampon are un miros absolut fantastic. Îţi vine să-l „bei". Cu extracte din ingrediente naturale (muşeţel+altele).
Nu face foarte multă spumă, curăţă şi lasă părul extrem de mătăsos. Lucru esenţial pentru mine deoarece nu folosesc alte produse de styling.
Când am mers la ţară, cumnata mea mi-a zis că e mult mai blond (fără să-i fi spus că folosesc acest şampon) şi că este tare strălucitor. Am observat imediat şi eu, însă am crezut că mi se pare.
Ştii... când vrei ceva mult de tot îţi impui creierului să trimită impulsuri pozitive. Cumnata mea mi-a confirmat că nu e numai în închipuirea mea.
Alături de acest şampon am folosit şi un balsam. Pentru că este destul de uscat la vârfuri şi are nevoie de nutriţie (părul). Mulţumită pe deplin, de aceea recomand cu încredere tuturor femeilor ce vor un păr sănătos şi strălucitor la un preţ accesibil (plus că sunt produse naturale-bio).

Pe site mai sunt alte 2 şampoane de genul: pentru păr castaniu şi unul cu reflexe argintii. Pe care am să-l încerc, sunt curioasă.
Atenţie la detalii. Ai nevoie de ajutor, poţi să mă-ntrebi. Ciao.


**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

PS - Cand cauti ceva pe blogul meu in bara de cautare trebuie sa scrii o combinatie de cuvinte cu si fara diacritice. Ex. Cum sa uiti pe cineva Cum să uiți pe cineva, Imi  Îmi, Curatat Curățat, etc.
Asta pentru ca, din nefericire, sablonul meu are o setare aiurea si nu stiu cum sa o schimb. 




Post a Comment

3 Comments

  1. la tine voi apela:d cand voi accesa ca tu te pricepi pe cand eu pauza:))is varzaaa:d

    ReplyDelete
  2. Este absolut cel mai bun sampon. Pentru mine. Doar ca nu se află pe stoc iarna. Sunt disperată.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai încercat vreodată alte șampoane pentru păr argintiu (auriu).
      Există multe pe piață.
      Trebuie doar să ai încredere.
      Aruncă o privire pe link-ul din nume (apasă).

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>