Dieta şi dulciurile

Cred că ştii deja părerea mea legată de diete. Sunt total împotrivă, dacă nu sunt făcute cu cap. Poţi să te nenoroceşti pe viaţă din cauza unei diete drastice. Cunosc persoane care au făcut-o şi acum stau prin spitale cheltuind sume monstruoase de bani. Eu tot zic dar cine n-are urechi, nu aude.

Când eram mică am văzut o scenă, într-un film american, care mi-ar rămas adânc întipărită-n minte:
O femeie alerga în fiecare zi vreo 6-8 km şi apoi se oprea la o cofetărie şi-şi lua o îngheţată. Una dintre prietene îi zice:
---„Ce sens are să alergi atât dacă după mănânci aşa ceva?!" Iar femeia alergătoare îi răspunde cu calm:
---„Alerg EXACT pentru a-mi permite această îngheţată!"

Întotdeauna am urmat acel exemplu.
Poţi să mănânci ce vrei (nu exagerat de mult, evident) însă fă multă mişcare şi nu vei avea probleme.

Mişcarea poate să însemne mersul pe jos foarte rapid, când te-ntorci de la şcoală, de exemplu; ajutatul la muncile în grădină, dacă trăieşti la ţară; câţiva km în bicicletă, sau alergatul pur şi simplu, într-o zonă cu aer curat, sau, sau... Depinde de tine.
Nu te înfometa pentru că nu faci treabă bună.

O zi minunată şi dulce îţi doresc.

Ps. Imaginea (în reţetă) o găseşti aici: Îngheţată de iaurt cu cacao. Delicioasă! Merită să alergi 6 km pentru a o mânca. Yum Yum.
Dacă ţi-a plăcut şi ţi-am dat o idee, un like la pagina Facebook sau orice altă inițiativă este apreciată. Mulţumesc.

Post a Comment

1 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>