Mărarul şi mărirea sânilor

Cică mărarul creşte dimensiunea sânilor.
Hmm. Eu... ar trebui să am cei mai mari sâni din lume atunci. Zău.
În ultimii 3 ani am mâncat mărar în fiecare zi. Chiar de 2-3 ori pe zi. Şi nu ca să-mi fac bustul mai mare, dar pentru că în Italia mi-a lipsit enorm această „buruiană” si acum imi  scot parleala. Curios este faptul că nu mi-a plăcut niciodată înainte să plec din ţară, ba chiar mi se făcea rău de la el.

Fata, nu vreau să-ti distrug speranţele, dar mărarul nu ajută. :(
Poţi să mănânci cât vrei.
Te poate ajuta, mai degrabă, puterea minţii. :D
Cică seminţele ar avea acest efect, nu planta.
Eu îţi zic să nu crezi în basme, decât dacă vrei.
Folseşte uleiul, eu nu pot să mă pronunţ în merit, dar mai jos vei citi mai multe.
Oricum mărarul are gust bun, pune-l în orice mâncare, crud. Rău nu poate să-ţi facă. Uite aici destule rețete cu mărar: De gustibus Non est disputandum

Dar am câteva idei pe care eu le pun în aplicare cu mult succes. Fără falsă modestie, căci detest asta. Nu am bustul foarte mare, nici nuvrea. Pentru cine nu ştie: sânii de dimensiuni mari dau probleme de sănătate. Dureri de spate în general. Consider că pentru a fi frumoasă trebuie să faci sacrificii, dar nici chiar aşa.
Apoi sânii mari sunt predispuşi la „cădere” de la vârste destul de „fragede”.
Ce ti-a dat mama natura, trebuie sa ingrijesti.

Uite ce îţi sugerez să faci pentru a avea sâni frumoşi, chiar şi după 35 de ani şi după ce ai alăptat 3 copii. Nu vorbesc din experienţă pentru că nu am copii, dar cunosc pe cineva care are, şi i-a alăptat pe toţi, cred că mai mult de 1 an fiecare. 

Mărarul, repet cu părere de rău, poate contribui temporar la mărirea sânilor, însă nu este ceva de lungă durată. 

1. Masaj zilnic cu creme adecvate (pentru sâni). Am citituleiul de argan face miracole. Nu am folosit niciodată, deci nu mă pot pronunţa. Sau o alternativă mai economică: masaj cu ulei de măsline extras/presat la rece. Am citit, m-am documentat/informat şi am descoperit că nu e crema/uleiul în sine care ajută, dar MASAJUL. 
Făcut cum trebuie: mişcări circulare şi de jos în sus, fără a depune prea multă forţă. 
Evident cu o cremă/ulei adecvat şi trebuie făcut zilnic. 5 minute. Ţi se pare că pierzi timpul? Zic că se merită! Eu folosesc o cremă de la Bottega verde, un magazin on line italian. La noi nu se găseşte crema şi chiar de s-ar găsi ar avea un preţ... nu foarte abordabil. Sora mea, la fel. Masaj în fiecare zi, după fiecare duş/baie. 

Cinstit, nu trebuie să cheltui o avere pe creme. 
Eram cam arogantă când am scris postarea asta. Iartă-mă. 
Orice ulei ieftin sau scump este bun. Aici ai niște linkuri directe, ca să vezi despre ce vorbesc: 
Eu folosesc și cremă de gălbenele, mușețel. 

2. A doua idee/sugestie este una mult mai practică, dar destul de incomodă. Cel puţin la început, până te obişnuieşti. Şi aici îţi pot demonstra PERSONAL, dacă vrei :D, că funcţionează chiar foarte bine.
Acum câteva luni, am început să fiu nemulțămită de aspectul sânilor mei. 
Parcă se „lăsaseră” niţel şi am intrat în panică pentru că, deşi nu mai am 20 de ani, nu am alăptat şi mereu am avut grijă de ei. Aşa că m-am pus pe căutat soluţii. Cea mai practică şi sigură până acum am „furat-o” de la o artistă italiană. Maria Grazia Cucinotta. Cine locuieşte în Italia a auzit de ea, SIGUR.
Secretul frumuseţii sânilor ei constă în a purta sutien şi zi şi noapte. Ştiu că pare o idee imposibilă, dar dacă vrei să arăţi bine, încerci. 

Dacă mărarul nu ajută la mărirea sânilor, poartă sutien mereu și ține-i sus cât mai mulți ani posibil. 
Prețurile sunt așa și așa, dar dacă ai partener sau soț, poate merită investiția. 

Îmi amintesc când am probat prima dată un sutien. Eram foarte „tânără”, vreo 11 ani, poate chiar mai puţin. (Ce să fac dacă m-am dezvoltat repede?!) Impresia mea a fost:
Parcă-s în hamuri. O să mor sufocată. Imposibil să poţi purta aşa ceva. Ce chin!!!” 
Şi mi-a fost ciudă că m-am născut fată. Ca să-l pot suporta, l-am cusut pe mine. 2 săptămâni l-am purtat 24 de ore pe zi. Îl dădeam jos doar când mă spălam. M-am obişnuit cu greu, dar n-am murit. Dacă te străduieşti, îţi garantez că vei avea rezultate satisfăcătoare. Mă uit în oglindă şi nu-mi vine să cred că arată atât de bine cu atât de puţin efort.
Sutienul „de noapte”  sau „de stat pe acasă”  poate să fie unul lejer, nu strâns pe tine ca acele pe care le porţi în public. Cel puţin eu, am foarte multe modele/tipuri dintre care pot să aleg. Am cu burete, push-up, dar şi „normale”. Unele le-am cumpărat special pentru asta. Ai grijă să-ţi iei mărimea potrivită. 

Evident că sportul (ridicarea unor greutăţi) şi munca fizică ajută enorm
Dar trebuie să faci zilnic/constant. Ca mine. La munca câmpului! 

Oricum ar fi, că ajută sau nu mărarul la mărirea sânilor, mie îmi place și mănânc cu pumnul. Gnam, gnam. Îl pun în salate, frittate, omlete, cartofi etc. Peste tot! 
Ți uite că am să public o cărticică cu cu rețetele mele preferate cu mărar. 

femeie cu sapă pe câmp, prășind porumb

Pentru
a da volum sânilor (în mod artificial) recomand sutienele cu push-up.

Odată am auzit pe cineva afirmând că sutienele cu push-up deformează sânii. 
Să-i deformeze permanent, nu cred, dar dacă exagerez cu push-up-ul, atunci nu arată prea bine. 
Zic eu. 
Însă părerea mea nu contează prea mult în acest caz. Mi-s muiere. 
fluture steagul României
Mulțumesc frumos pentru vizită! A fost un adevărat privilegiu. 
În cazul în care ești interesat de cărți, dezvoltare personală și umor, înscrie-te la scrisoarea ocazională, apăsând aici (se va deschide o altă pagină). 
Promit să nu fac spam. 

🕮
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie (tipărit). 
Aici un link direct (apasă, se va deschide o altă pagină sigură 100%), ca să vezi titlurile pe Google Play  doar pe acelea noi, semnate cu numele meu întreg: Cristina Gherghel. 

Știi că obișnuiam să public cu Cristina G. (cu punct după G.). 


Legea recompensei
Comentatorii care împart fericire, au toate șansele să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personalăDar nu numai. ☺️
💞
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

Disclaimer 
Vreau să fiu sinceră și transparentă cu tine și să-ți spun că o parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat, ceea ce înseamnă că eu câștig un procent din vânzările generate de aceste linkuri. 
Dar nu-ți face griji, acest lucru nu te afectează în niciun fel, nu te costă nimic în plus și nu te obligă la nimic.
Promovez doar produse pe care le folosesc sau le-aș folosi personal. 
Mulțumesc pentru sprijinul tău și pentru că mă ajuți să-mi câștig existența. Fiecare dintre noi are un preț, dar tu ești neprețuit pentru mine! 💙 
Pentru detaliile complete, apasă aici

Credit fotografii 
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree


Post a Comment

11 Comments

  1. aviz amataorelor care vor sa isi puna silicoane:D trebuie sa renunte si sa foloseasca mararul:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate dacă mâncă cu tona. Oricum, e bun la gust şi dacă-ţi place infuzia atunci e bine.

      Delete
  2. Eu stiu ca, purtand mereu sutienul sanii nu mai sunt capabili sa stea singuri fara sa nu se lase ,eu port doar cand ies afara ,sau inlocuiesc sutienul cu ceva mult mai lejer fara sa ii turteasca ,,majoritatea fetelor poarta mereu sutien si nu cred ca ii au ridicati .(parerea mea)

    ReplyDelete
  3. Eu stiu ca purtand mereu sutien ,,sani nu mai sunt capabilu sa se sustina singuri ,eu nu prea port gasesc modalitati de a folosii ceva ce nu ii turtesc ca pe o leguma ,si majoritatea fetelor poarta sutien si nu ii au prea ridicati ,sincer mai bine liberi sa se sustina ,pt ca ei tot o sa se lase orice ai face ,cum te nasti asa esti ,depinde genetic nu exista leacuri sau uleiuri minuni pt asa ceva(parerea mea)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Corect, cu cat porti sutien, cu atat ei nu se mai pot auto sustine. Insa, cand treci de o anumita varsta (sa zicem 30), incep sa se lase oricum (ca ai alaptat sau nu). Eu pot sa spun ca sunt mandra de ai miei si cam metoda sutienului am aplicat. Plus munca fizica. Multumesc pentru comentariu. Si sunt de acord, nu exista nimic miraculos. Din nefericire. Iubeste-te asa cum esti, daca vrei ca altii sa te iubeasca.

      Delete
    2. Eu am 41 de ani, am alaptat copilul 2 ani jumate,am nascut la 33. Sânii mei arata mai bine decat ai unei domnisoare de 20 de ani. Am purtat sutien mereu in afara de perioada cand stau in casa si cand dorm. Si nu am facut nimic pentru asta. Folosesc doar o crema pentru zona decolteului ca sa nu se rideze pielea prea devreme. Succes fetelor. Cea mai importantă e alimentația si un stil de viață sănătos. Doar atât am avut grija.

      Delete
    3. Mă bucur foarte mult să aud asta. Așa zic și eu, grijă și alimentație corectă.
      Luați aminte, fetelor.

      Mulțumesc frumos pentru mărturie.

      Delete
  4. Poate mararul le ajuta ... Dar nu va fi o solutie pe o durata mare de timp...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Personal, n-am nimic impotriva silicoanelor. Daca unu isi permite, de ce nu? Anticonceptionalele iti maresc sanii cu cel putin o talie. Stiu pe cineva care avea B si cand a inceput sa ia pilula, a ajuns la D. Dar o dureau. Acum, na, depinde de cat vrei sa risti, sa suporti sau crezi ca se merita.

      Delete
    2. Iubita am luat anticoncepționale timp de 14 fara sa întrerup dar sâni tot cum erau au rămas. PS și nici sutien nu am purtat prea des , doar la necesitate și pt că n-aveam ce sa bag in el și totuși s-au lasat.

      Delete
    3. Ha! Postarea asta a fost scrisă-n 2013, comentariul de mai sus în 2016. Au trecut ani și ani... Am studiat, m-am informat de atunci. Mi-am schimbat concepțiile. Nu mai sunt atât de absolutistă și ascult pe toată lumea.
      „Cât trăiește omul învață.”
      Toate femeile care iau anticoncepționale (pe care le cunosc) m-au asigurat că lor li s-au mărit sânii cu cel puțin o talie, altora cu mai multe. Cred că scrie și pe prospect și are și logică, dar, evident, nu se întâmplă tuturor.
      Înaintarea în vârstă își spune cuvântul. Timpul lasă amprente indelebile peste noi.
      Da, cred că s-au lăsat, chiar dacă micuți. Îmi pare rău pentru asta.
      Văd de la mine acum, că nu mai sunt ca la 20 de ani și puține au fost zilele (și nopțile) în care nu am purtat sutien.
      În același timp însă, sunt sigură că s-ar fi lăsat îngrozitor dacă nu aș fi purtat.
      Femeile care alăptează trebuie să se aștepte la asta, din nefericire.
      Slăbitul-îngrășatul nu ne iartă. Alimentația... până și aerul pe care-l respirăm ne afectează pe toți, dar nu la fel.
      Suntem făcuți din carne și oase. Asta ne este soarta.
      Mulțumesc pentru mărturie.
      Să auzim numai de bine.

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>