Merg să cumpăr ciocolată

... am auzit fără să vreau trecând pe lângă un cuplu tinerel.
Mă uit instinctiv, ea este gravidă şi se vede de la o poştă.
La care el răspunde nonșalant:
--- Pentru ce, la ce-ţi trebuie!?
Ea zice ceva de genul (nu a fost clar, mă îndepărtasem):
--- Vreau să o mănânc.
Sincer, nu mi-a venit să cred că bărbatul a putut să pună o întrebare de acest gen.
Băi, e adevărat că tot timpul, sexul ăsta tare, are apărători şi mii de scuze de tipul:
"Nu e vina lor că nu înţeleg femeile, moștenirea genetică este culpabilă".... dar chiar aşa?
Nici atât nu sunt capabili să înveţe? 
Că o femeie gravidă are pofte ce trebuiesc neapărat îndeplinite?
Nu sunt capricii, sunt necesitați fizice! 
Bănuiesc că NU era prima dată când biata femeie a avut o poftă, sigur i-a mai explicat de câteva ori ceva ce ORICE bărbat la 15 ani ar trebui să ştie!
Pe bune, este strigător la cer! 
Cum să nu te apuce damblaua când îl auzi că te întreabă ce să faci cu ciocolata...
--- Dar, tu, cu berea, ce faci???!!! Te speli pe cap cu ea?
Eu da!!!, dar nu numai. :D
Vezi? Am descoperit un alt motiv pentru care este infinit mai bine să fii complet singură!
Pot să-mi iau ciocolată când vreau, nu trebuie să dau explicații NIMĂNUI.
Şi nici nu aştept pe cineva să-mi dăruiască exact ciocolata ce nu-mi place, deşi numai cu 2 seri înainte precizasem CLAR care era. Un singur nume nu a fost capabil să reţină.
Îmi iau ce-mi place, când îmi place!

Bărbaţi, unele lucruri ar trebui să le ştiţi, să le învăţaţi de mici.
Nu e că nu aveţi creier, doar că nu vreţi să-l folosiţi. Faceţi tot mecanic!
Femeile nu urlă degeaba, au toate emotivele din lume (nu fiece femeie, se-nţelege).
Un pic de atenţie nu vă omoară. Ce naiba!?

Post a Comment

0 Comments

>