Metoda inversiunii/Cresterea rapida a parului

Cand am scris in postul relativ la beneficiile (sau nu) ale uleiului de masline asupra parului, o cititoare mi-a trimis un mesaj (sau un comenatriu, ori amandoua) intrebandu-ma daca stiu ceva despre metoda inversiunii si daca functioneaza.
Asa m-am gandit sa scriu un post despre aceasta, asa zis, miraculoasa metoda rapida de crestere a parului.
Am auzit despre ea cu ceva timp in urma, dar nu m-a impresionat si nu m-a atras idea deloc. Nu mi s-a parut credibila. Insa gandindu-ma mai bine, cred ca are ceva fundament.
Sa explic de ce.

De cand am inceput sa folosesc masca cu ou, (o data sau de doua ori pe saptamana), am observat ca parul mi-a crescut foarte repede in scurt timp. Am crezut ca e de la masca... dar poate se leaga de faptul ca atunci cand imi pun masca, stau cu capul aplecat cam 2 min, apoi ma spal pe cap lasand parul in jos, deci cu capul aplecat, si din nou, cand imi pun balsamul, plus clatitul...
Adunand sunt cam 7-8 min cand folosesc masca si 4-5 min in zilele in care ma spal pe cap (fara masca), si cum am zis, ma spal aproape in fiecare zi. Stiu, nu e bine, dar am scris in acest articol de ce o fac.

In orice caz, hai sa explic cum se zice ca functioneaza aceasta metoda (din engleza: inversion method).

1.       Ai nevoie de 2-3 linguri de un ulei benefic pt par. Clasic, s-ar folosi uleiul de masline, personal recomand: uleiul de argan, ulei de ricin (click), avocado, struguri, dovleac, unt de cocos, si altele ce nu-mi vin acum in minte.
Uleiul de masline ar trebui sa fie extras la rece (adica prin metode manuale si nu mecanice). Se gaseste in comert, ceva mai scump, dar are un gust deosebit.
Acest ulei trebuie incalzit putin, NU foarte tare. Nu stiu cate secunde in microunde, dar cam 10 as zice. E putin, se incalzeste imediat.
Poate untului de cocos ii trebuie 5 secunde mai mult. 
Nu cumva sa-l fierbi!!
Cu acest ulei incalzit se frictioneaza craniul usor. Sa-l foloseti pe toata suprafata. 

2.      Acum, asezata pe un scaun, pat, fotoliu, etc. te apleci ca si cum ti-ai vopsi unghiile de la picioare si stai in pozitia asta 4 minute. Da, asa zice metoda originala. pffff... Nu stiu cat e de sanatos, pe bune, ai grija sa nu te sufoci sau sa-ti coboare sangele la cap si sa lesini sfantului. :D

3.      Lasi uleiul sa actioneze in jur de 2 (doua) ore pe par

4.      Te speli normal, folosind un sampon pentru uz zilnic si un balsam. Balsamul hraneste parul, dar nu-l pune la radacina, adica pe pielea capului. Citeste in link-ul de mai sus de ce. 
In metoda se zice sa nu te speli cu sampon in fiecare zi, doar cu apa calda. Insa eu stiu ca uleiul de pe par nu se elimina fara un sampon, si, mai ales uleiul de masline este foarte greu de spalat. Trebuie sa te speli de doua ori cu un sampon agresiv, nu unul lejer ca acel pt uz zilnic. 

5.      Aceste chestii trebuie sa le faci nu mai mult de 7 zile consecutiv (unii zic 5, mah, nu stiu, asa zic altii) si apoi sa iei o pauza de cel putin 3 saptamani. 

Multe jura ca functioneaza. Am gasit diferite fotografii pe net cu masuratori si varie. Chiar si video-uri. 
Personal, desi poate functiona, o gasesc greu de urmat. 2 ore in fiecare zi (7 zile) sa stai cu masca pe cap, plus aplecata asa... nu stiu, eu zic sa te gandesti bine inainte de a crede in povesti. 
Sunt perioade in care parul creste mai repede, acesta fiind influentat de alimentatie, perioade de stress, atmosfera, vreme, etc. 

Dar cum am mai zis, din experienta personala, am notat o crestere substantiala a parului, de cand folosesc masca cu ou. 
4 - 7 minute aplecata, insa nu in pozitii de kamasutra, ci in picioare in timp ce ma spal, poate chiar ajuta. 
Insa cum ma spal in fiecare zi, (in afara de weekend), ar trebui sa se anuleze efectul sau sa se opreasca cresterea, insa vad ca tot creste si mi-s bucuroasa, oricare ar fi motivele. 

Nu sunt probe stiintifice descoperite in laborator de cercetatori. 
Deocamdata. 
Probeaza pe pielea/capul tau si da-ne si noua de stire daca ai vazut efecte pozitive. Eu sper ca da. 

Aceasta este metoda miraculoasa de crestere rapida a parului. Probabil, daca crezi, functioneaza.

**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - rongleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.


Metoda inversiunii/Cresterea rapida a parului de Cristina G.

Post a Comment

0 Comments

>