Ma marit!

Fratilor, aia care ma cunoasteti personal, dar si acei care au citit articolele: De ce nu te mariti? Singuratatea si multe altele, veti ramane cu gura deschisa... !
De cate ori nu am zis: "sunt celibatara convinsa"? 
De infinite ori... si eram si mandra, ce mandra inca!



Insa uite ca destinul ne rezerva mereu surprize.
O fi placuta asta sau nu, eu avertizez pe toti cei care sperati sa ma aveti pentru voi.
S-a terminat, gata, am zis DA! 
--- Cui?! 
Asta e inca o surpriza.
Data viitoare ce mai scriu
--- Sunt fericita? 
--- Mi-e frica? 
--- O sa fug iar? 
Nu stiu, acum nu ma gandesc la chestiile astea. Dar sunt fericita. Pe bune!

Un lucru e sigur, rochia nu-mi va fi de culoare alba. Cred ca un rosu Valentino este mai indicat, model anii 60.
Pantofii imi vor fi albi cu toc de minim 13 cm, in par voi purta o floare albastra (de nu ma uita).

Data e secreta. Sunt un VIP, na... nu vreau ca massmedia sa vorbeasca si sa-mi faca praf ziua. 

Ceremonia va fi mica, numai noi doi.
Martori vor fi doi oameni de servici de pe la primarie sau de pe strada.
Nu conteaza. Asta este cerinta legala. Nu scapi.

Luna de miere va fi in Alaska. Am rezervat deja un iglu (monolocal). Un urs alb va pazi intrarea.

Ureaza-mi casa de piatra.

Va urez la toti o zi minunata! 
It's a beautiful day... it's a beautiful day...
And what a day...

Te rog, daca ai apreciat, fii generos si lasa un semn (like, share, comment), sau hai sa devenim prieteni pe Facebook.
Multumesc, om cu suflet.

Post a Comment

2 Comments

  1. Data postarii spune tot :) Dar faptul ca ti-ai imaginat garderoba din fericita zi insenineaza tonul articolului. Ce mai ramane de zis? Casa de care iti doresti, tu stii ce e mai bine pentru tine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O casa mare si alba mi-as dori. Multumesc tare mult. <3

      Delete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>