Cărți de auto-ajutor de Cristina G.


N-am publicat demult aici. Nici nu mai țin minte de când. 
Așa zic mereu în ultimii 4 ani. 
Nu?
Îmi cer scuze. 
Blogul ăsta este primul meu blog în absolut și-mi este foarte drag, dar sunt scriitoare acum și nu am timp nici să respir. 

Nu cred că am să mă mai întorc vreodată la blogging. 
Vreau să zic, încă scriu pe bloguri dar nu obsesiv cum am făcut pentru 2 ani consecutivi la început. 

Dar sunt atât de multe postări pe acest blog și celelalte ce am că nu cred că-mi duci dorul. 
Sunt extrem de mulți bloggeri mari în România. Eu nu fac parte dintre ei. 
M-ar ucide cu pietre dacă ar ști că mă numesc blogger. 
Scriitorii m-ar diprețui dacă ar auzi cum mă numesc singură „scriitoare”. 
Dar sunt scriitoare așa cum ești și tu, dacă scrii. 

Și uite că vreau să-ți prezint aceste 3 cărțișoare pe care le-am publicat în limba română până acum:  
Titlurile sunt explicative vreau să sper. Dar ultima carte nu este numai pentru femei. Poate titlul nu a fost destul de inspirat, dar am vrut să șocheze. 



În acest moment lucrez la o altă carte motivațională și inspirațională de auto-ajutor, dezvoltare profesională și creștere emoțională: Ce Ești Azi, ai Decis Ieri - Cum îți Așterni, așa Dormi

Colecția de versuri umoristice îți este cunoscută, nu? 
  • Îmi Curg Mucii Deci Exist - Umor Negru
Mulți au cumpărat-o de pe Amazon. 
Mă minunez că nu știu cine sunt aceste persoane. 
Dar mă bucură mult să știu că sunt oameni interesați de munca mea. 
Ce nu mă încântă este când citesc recenzii negative. 
Bine, orice om are dreptul la o opinie, însă de ce numai cei ce văd paharul pe jumătate gol țin să și-o expună? 
Vreau să zic, nu chiar numai ei, dar cel mai adesea oamenii negativi, polemici și deosebit de cârcotași au timp să lase comentarii. 

Dar toate astea lovituri de cuțit mă pregătesc pentru viitorul luminos în care mulți vor fi auzit de mine și mă vor detesta doar pentru că exist și fac ceva ce ei nu concep. 
Când te expui publicului larg, n-ai cum să nu ți-o iei la ochi. 
E știut că unii n-au auzit de regula de aur care zice „Ce ție nu-ți place altuia nu face.” 

Dar am și susținători. 
Da, mulți! 
Ei îmi dau curajul să merg mai departe în ciuda celorlați. 


Și mai vreau să-ți vorbesc și despre cartea de memorii care-mi consumă toate energiile: 
14 de Nuanțe de Roșu - Amintiri din Copilăria Comunistă - Epoca de Aur

Îmi este deosebit de greu să o scrii pentru acum câteva luni mi-am pierdut tatăl care are un rol primar în cartea mea. 
Nu reușesc să mă opresc din plâns. 


Toate cărțile mele se găsesc pe net - în ambele formate: electronic și de hârtie - tastând în orice motor de căutare „cărți de Cristina G.” - neapărat cu . (punct) după G. 


Apreciezi? 
Nu ezita să mă susții cu un like, comentariu, etc. 

    ***
    Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
    Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci.
    Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 

    Și dacă îți plac cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima? 

    Cum și unde găsești cărțile mele? 
    În mediul online tastând „cărți de Cristina G.” , dar și comandându-le la librăria ta preferată. 
    Sau apăsând pe link-urile de mai jos.
    • https://www.amazon.com/Cristina-G./e/B01N0U3U4P
    • https://www.goodreads.com/author/show/16277613.Cristina_G_
    • Google Books
    • Draft2Digital
    • https://www.facebook.com/creatiideCristinaG/
    • https://twitter.com/authorcristinag
    • https://www.facebook.com/authorcristinag/
    • https://www.linkedin.com/in/cristinagherghel/
    Pe YouTube am diferite vlog-uri grozav de amuzante.

    ***
    Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii ținut la curent cu toate surprizele ce pregătesc și alte inițiative interesante. 
    Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

    ***

    Ești interesat de cărți de rețete? 
    Am publicat 14 pe care le găsești în ambele formate: electronic și de hârtie în mediul online.
    Cum am zis mai sus, scrie „cărți de Cristina G.” (cu punct după G.) în orice motor de căutare (browser) și-ți vor apărea multe rezultate pe Amazon, Google Books, Draft2Digital, etc.

    Uite titlurile:
    • Cele mai Populare Rețete ale Bunicii Învățate de la Mama: Mâncăruri Nostalgice
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate  
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
    • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV
    • 41 de Rețete fără Gluten
    • 41 de Rețete de Chiftele, Omlete și Alte Aperitive 
    • 41 de Rețete de Clătite, Checuri, Prăjituri și Alte Dulciuri 
    • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
    • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post 
    • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători
    • 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători
    • 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători

    Post a Comment

    0 Comments

    >