Black Friday de primăvară

Drag cititor fidel și infidel, 

Este Black Friday din nou! 
Îți vine să crezi?! 
De câte ori pe an e Black Friday în țara noastră? 
Sau e în toată lumea? 

imagine cuvânt dietă cu metru galben în jur

Nici n-am intrat bine pe net azi dimineață, că hop, mi-au sărit reducerile-n ochi de mi i-au făcut negri instant. 
Nu degeaba are black în expresie Black Friday-u ăsta. 

Am voie să zic black oare? 🤔
Să nu intru în belele. 

Tu știai că-i Black Friday? 
Sincer, eu credeam că reduceri de prețuri de anvergura asta sunt numai în noiembrie. 

În fine, nu știu tu ce crezi despre cumpărăturile online, dar eu, ca o introvertită absolută ce sunt, dacă ar fi după mine, n-aș ieși niciodată din casă. 
Ce vreau să spun este că sunt pro cumpărături online. Da. Că plătesc caș 🤔, pardon, cash 🤣 la transportator sau cu cardul, eu sunt mare fan și recomand tuturor să facă asta. 
Dar ce spun...? 
Normal că toată lumea face asta în 2023! 
După 56 de ani de pandemie, am învățat să cumpărăm și cârpe de pe net. 
Exagerez, e clar. Dar ai înțeles. 
Ce mă plâng eu de izolare forțată când mă izolez de bună voie și nesilită de nimeni chiar și acum? 
Nu m-a văzut soarele la față de vreo 4 luni. 
Pe bune. 
Bine, dar în Anglia, de unde iei tu soare? 
Hai, mă, să nu vorbesc gogoși. Este și aici soare. 
O dată pe an.  
Da, dar este. Nu poți să zici că nu. 

Și dacă tot scriu despre Black Friday, ia uite că m-a lovit inspirația să scriu și niște... hmmm... hmmm. versuri? 
Dacă se pot numi așa. 
Ia vezi ce mi-a debitat mintea creață: 

Este Black Friday din nou 
Și-am căzut iar ca un... ou 
În plasa reducerilor fel de fel 
Că… ce să-i faci, sunt client fidel 

Cumpăr orice mic produs
Cărți, batiste și rochițe 
Pentru băieți și fetițe 

Versuri taman ca Black Friday-u ăsta. Exact când n-am eu bani nici să-mi iau chiloți. 
Nu că mi-ar trebui, ca să fiu sinceră. Am deja prea multe perechi.  
Dar o mașină mi-ar trebui. 
Și nu vorbesc de mașini de spălat haine sau vase. Dar mașini de găurit. 
Am de dat niște găuri în pereți să pun o perdea, că mă vede lumea-n drum. 

Hai, că te las. Mi s-a făcut foame. Și țin post negru. 
Nimic nou la orizont. 
Ce curios! Alleop zice exact asta despre campania lor reduceri de Black Friday de primăvară! 

N-am mai primit una de... pfff... nici că-mi amintesc. 


fluture steagul României
Mulțumesc frumos pentru vizită! A fost un adevărat privilegiu. 
În cazul în care ești interesat de cărți, dezvoltare personală și umor, înscrie-te la scrisoarea ocazională, apăsând aici (se va deschide o altă pagină). 
Promit să nu fac spam. 

🕮
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie (tipărit). 
Aici un link direct (apasă, se va deschide o altă pagină sigură 100%), ca să vezi titlurile pe Google Play  doar pe acelea noi, semnate cu numele meu întreg: Cristina Gherghel. 

Știi că obișnuiam să public cu Cristina G. (cu punct după G.). Aici ai linkul cărților semnate cu acest nume. 


Legea recompensei
Comentatorii care împart fericire, au toate șansele să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personalăDar nu numai. ☺️

💞

Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

Disclaimer 
Vreau să fiu sinceră și transparentă cu tine și să-ți spun că o parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat, ceea ce înseamnă că eu câștig un procent din vânzările generate de aceste linkuri. 
Dar nu-ți face griji, acest lucru nu te afectează în niciun fel, nu te costă nimic în plus și nu te obligă la nimic.
Promovez doar produse pe care le folosesc sau le-aș folosi personal. 
Mulțumesc pentru sprijinul tău și pentru că mă ajuți să-mi câștig existența. Fiecare dintre noi are un preț, dar tu ești neprețuit pentru mine! 💙 
Pentru detaliile complete, apasă aici

Credit fotografii 
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree


Post a Comment

0 Comments

>