Idei de cadouri de Sfântul Valentin: Ediția comedie

Bună, ce surpriză plăcută! Parcă a trecut o veșnicie de când am vorbit ultima dată. Îmi cer scuze pentru absența mea, dar timpul a fost mai degrabă un lux decât o certitudine în ultima perioadă... de 10 ani. 
Dar pentru că pe 14 februarie este sărbătoarea iubirii pe care românii care se respectă o repudiază, Ziua Îndrăgostiților sau Sfântul Valentin, am decis să-ți dau niște idei de cadouri, că știu că ești în pană. 

degete reprezentand iubirea dintre barbat si femei

Ca să te țin în suspans, îți spun că ieri, în timp ce ceasul bătea ora 11 noaptea, după un maraton de 18 ore de muncă neîntreruptă, am trimis spre publicație ultima mea creație, o carte de divertisment, scrisă de la cap la coadă în limba română: „Amor & Anarhie: Ghidul Zilei Îndrăgostiților – Valentin, Cupidon, Dragobete și alte tărășenii.”
Și pentru că era atât de târziu, nici nu am apucat să mănânc. Fac post intermitent și obișnuiesc să mă hrănesc doar seara, după o zi întreagă de scris cărți, manifeste, ghiduri, romane și tot felul de alte chestii super interesante. 

Te întrebi de ce nu mănânc?
Ei bine, cu ce să-mi umplu farfuria dacă tu nu-mi cumperi cărțile? 
Zău așa. 

Scrisul satiric, parodiile și glumele absurde au fost mereu intenția mea când am început să scriu pe bloguri, dorind să aduc zâmbete pe fețele cititorilor, așa cum făcea tatăl meu iubit.
Această ghid, care cuprinde aproximativ 90 de pagini virtuale, este plin de astfel de umor negru.

Mă reîntorc la subiectului blogului, Ziua Îndrăgostiților, cunoscută și sub numele de Sfântul Valentin sau Dragobete, în funcție de sentimentul patriotic al fiecăruia, este o ocazie specială de a-ți arăta dragostea față de persoana iubită. 
Dar, de ce să nu adăugăm un strop de umor în acest an?

Dacă ești în căutarea unor idei de cadouri amuzante, absurde și chiar ridicole, ai ajuns în locul potrivit. În ediția specială de astăzi, îți propun o serie de idei de cadouri pentru Ziua Îndrăgostiților care sunt garantate să aducă un zâmbet pe fața partenerului tău. Cadoul perfect este tot ce ai nevoie pentru a face Ziua Îndrăgostiților de neuitat. 
Așadar, haideți să începem aventura în lumea cadourilor pentru cuplați: Ediția comedie! 
  • Pernă cu înregistrare a sforăitului și îl redă la apăsarea unui buton. pentru a-i reaminti partenerului de nopțile în care nu ai închis un ochi. Toate. 
  • Set de pahare pentru vin cu GPS încorporat, astfel încât să nu le pierzi niciodată în casă.
  • Păpușă voodoo personalizată cu chipul partenerului tău. Vine cu ace colorate pentru a marca diferite stări de spirit.
  • Abonament la șosete: Un abonament la un serviciu care livrează o pereche nouă de șosete în fiecare lună. Pentru că cine nu are nevoie de mai multe șosete?
  • Carte de colorat cu pozele voastre: O carte de colorat personalizată cu pozele voastre, dar fără carioci, ori creioane colorate. Un mod distractiv de a vă reaminti de momentele petrecute împreună. 
  • Puzzle cu o singură piesă: . Pentru acele momente când vrei să îi testezi răbdarea.
  • Bilet la un concert al unei trupe care nu există: Un mod amuzant de a readuce marțianul cu picioarele pe pământ. 
  • Pătură cu mâneci pentru doi: Pentru acele seri când vrei să te învelești în pătură, dar vrei să îți ții și partenerul aproape.

Ce zici? 
Te atrage vreuna dintre ideile mele de cadouri? 

Dacă nu, ei bine, în „Amor & Anarhie: Ghidul Zilei Îndrăgostiților – Valentin, Cupidon, Dragobete și alte tărășenii,” vei găsi, printre legende, povești nemuritoare și tradiții de 14, 24 februarie și alte dăți, și două liste de idei de cadouri absolut originale pentru femei și bărbați care se respectă și se iubesc.
🎁
Și, pentru că mă simt generoasă și invidioasă că sunt singură și anul acesta, ca de altfel în toți cei 48 de ani pe care îi am, am decis să-ți fac cadou în format electronic „Amor & Anarhie: Ghidul Zilei Îndrăgostiților – Valentin, Cupidon, Dragobete și alte tărășenii,” dacă vrei să o recenzezi. 

Contactează-mă prin formularul de contact, menționând titlul, pentru a evita confuzia cu alte lucrări polimorfe ale mele, mai cu seamă „iPerimenopause.” Aceasta din urmă, o carte pentru femei de o anume vârstă, scrisă în engleză, este plină de comedie isterică, așa cum se cuvine unei scriitoare hărțuită de hormonii ei care au luat-o razna. În fine, aștept cu nerăbdare să aud de la tine! 

De ce vreau să-ți fac cadou cărțile mele? 
Pentru că meriți. 
Meriți să le citești, așa cum și eu merit să te am ca cititor. 
Mulțumesc frumos pentru vizită! A fost un adevărat privilegiu să te am alături. 

O zi a îndrăgostiților minunată! 
Sau cum se zice... La mulți ani de sfântul Valentin? 
Pe bune, nu știu. 
Vai, ce rușine. 
🕮
Cărțile mele sunt disponibile pe multiple platforme online; le poți găsi printr-o simplă căutare pe orice motor de căutare. 
În cazul în care te simți pregătit să te alături călătoriei scriitoricești polivalente, cărțile mele te așteaptă în orice colț al internetului, în format electronic și tipărit.
Ca să îți înlesnesc căutarea, las două linkuri directe către unele dintre platformele de carte unde sunt găzduite lucrările mele polimorfe: 
Disclaimer 
Vreau să fiu sinceră și transparentă cu tine și să-ți spun că o parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat, ceea ce înseamnă că eu câștig un procent din vânzările generate de aceste linkuri. 
Dar nu-ți face griji, acest lucru nu te afectează în niciun fel, nu te costă nimic în plus și nu te obligă la nimic.
Promovez doar produse pe care le folosesc sau le-aș folosi personal. 
Mulțumesc pentru sprijinul tău și pentru că mă ajuți să-mi câștig existența. Fiecare dintre noi are un preț, dar tu ești neprețuit pentru mine! 
Pentru detaliile complete, apasă aici
🌟🌟🌟🌟🌟
Special pentru creatorii cu visuri mărețe: în cazul în care ai scris o carte ori o colecție de poezii pe care vrei să o publici gratuit, de acasă la orice oră, o poți face chiar în acest moment, apăsând pe linkurile de mai jos: 

Îți urez mult succes, sperând ca succesul tău să nu depindă de falimentul meu. 🙌

Post a Comment

0 Comments

>