Știrea bombă 💣 a fost o farsă de 1 aprilie!



Dragi cititori și cititoare, 

Cei care sunt înscriși la scrisoarea ocazională, au fost deja informați primând următorul email de la mine (sperând că nu se vor dezabona toți😢).

Vreau să recunosc că am fost un pic răutăcioasă pe 1 aprilie și am trimis două emailuri diferite echipei mele de fani. Unii dintre voi au primit un email despre călugăritul meu, în timp ce alții au primit vestea că voi publica un roman de dragoste... picant. 🔥Fatal! 🤭

Am scris aici despre: 

M-a surprins faptul că ați fost așa de bucuroși să scăpați de mine. 🤣Glumesc.

Mulți dintre voi mi-ați scris și mi-ați oferit felicitări, iar asta m-a făcut să mă simt flatată și onorată. Însă, trebuie să recunosc că nu a fost decât o glumă! Îmi pare rău să dezamăgesc pe cei entuziasmați de această idee. 🤭

Vă rog să-mi acceptați scuzele dacă v-am supărat. Am înțeles că unii dintre fanii mei s-au dezabonat de la scrisoarea mea și îmi pare rău că am pierdut câțiva cititori în urma acestei glume.😢Dar, îmi asum responsabilitatea acțiunilor.

În legătură cu subiectul râsului și a bunei dispoziții, vreau să vă anunț că am creat un nou canal pe YouTube, dedicat dezvoltării personale și profesionale, creșterii spirituale, stabilității emoționale și multor alte subiecte interesante. Aștept cu brațele deschise să veniți alături de mine și să explorăm împreună aceste subiecte importante.

În plus, pregătesc multe surprize iubitorilor de lectură.

Vă doresc tuturor iubire, sănătate, pace și prosperitate. Să avem parte doar de momente bune și să râdem împreună de glumele sărate și nesărate (dacă nu sunt ofensive). 

Cu drag, 

Cristina Gherghel


fluture steagul României
Mulțumesc frumos pentru vizită! A fost o adevărată onoare. 
În cazul în care ești interesat de cărți, dezvoltare personală și umor, înscrie-te la scrisoarea ocazională, apăsând aici (se va deschide o altă pagină). 
Promit să nu fac spam. 

🕮
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie. 
Aici un link direct (apasă, se va deschide o altă pagină sigură 100%), ca să vezi titlurile pe Google Play  doar pe acelea noi, semnate cu numele meu întreg: Cristina Gherghel. 

Știi că obișnuiam să public cu Cristina G. (cu punct după G.). Aici ai linkul cărților semnate cu acest nume. 

🎁

Le poți avea GRATUIT dacă dorești să le recenzezi
Contactează-mă prin formularul de contact. Pe rețelele de socializare intru rar. 

💞

Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personalăDar nu numai. ☺️

Disclaimer
O parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat. Asta înseamnă că eu câștig un procentaj din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri și bannere.
Pentru detaliile complete, apasă aici

Credit fotografii 
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree


Post a Comment

0 Comments

>