Lanţul Sfântului Anton

O dată (de mai multe ori, de fapt), am primit un mesaj de tip "Lanţul Sfântului Anton". Ce este?! Un mesaj, de obicei destul de lung, care zice chestii de tipul: „trimite mesajul acesta la 100 de persoane şi-n noaptea asta îţi vei visa ursitul. Dacă nu o vei face, dimineaţă te vei trezi cu o pereche de coarne-n frunte.” Am inventat, nu am citit aşa ceva. Oricum ideea e asta. Mulţi nici nu ştiu că aşa se numesc chestiile astea ridicole care mă scot total din sărite.
Mai ales când este o frază care zice: „trimite la 10 prieteni, inclusiv mie. Dacă nu voi vedea mesajul voi înţelege că nu fac parte dintre prietenii tăi. Faţă tristă” sau când ţi se prezic chestii înspăimântătoare tip: moarte subită, pierdut dinţii/părul peste noapte, rămas singur pe terra, etc. dacă Nu trimiţi mai departe.
Acesta se numeşte şantaj emoţional. Lucru pe care-l detest din toată inima. Este tare copilăresc. Nu am timp pentru asemenea jocuri. Şi când mai observ şi că se supără că nu am trimis înapoi, mă îngrozesc şi mă-ntreb: cum este posibil ca cineva să creadă-n asemenea aberaţii inventate de anumite fiinţe din lipsă de ocupaţie? Cum crezi tu că-mi vor creşte coarne peste noapte?!!!
Măi, frate, tu măcar ştii cine a fost Sfântul Anton? Cred că se răsuceşte în mormânt, ori de câte vine trimis un acest mesaj în amintirea LUI. Bietul de El.

Te rog, nu mai trimite aşa ceva. Măcar nu-mi mai trimite mie pentru că nu cred în aşa ceva. Nu sunt superstiţioasă şi când cineva mă ameninţă în asemenea hal îmi vine să râd. Nu o să mă apuc niciodată să umplu căsuţa de mesaje ad altora cu asemenea chestii. Oamenii au lucruri mai bune de făcut. Sunt atâtea cărţi pe care le-ai putea citi, de exemplu.

Uite un link aici cu un site care promovează de toate. Măcar înveţi ceva.  
Nu mai irosi timpul, că-i tare preţios.  
Numai bine şi spor la treabă!!!


A, uitam. Dacă studiezi Engleză și vrei să-ți îmbunătățești pronunția, citește (în Engleză , doar nu în Chineză!) cu voce tare.

Cărțile mele sunt absolut perfecte pentru așa ceva. Sunt foarte ușor de înțeles pentru că sunt concepute special pentru poligloți, trigloți, etc. Deci pentru toți vorbitorii de limbă engleză de orice nivel.

Nu e nevoie de Kindle sau cum zic ei. Se poate citi pe orice celular "deștept," PC, laptop sau tabletă.
Dacă nu merge, instalează aplicația de pe Amazon. Nu știu cum se face că eu n-am celular "deștept."
Merge pe calculator fără aplicație. La mine cel puțin.
Asta e valabil pentru orice carte în format electronic. Tot ce ai nevoie, este un cont pe Amazon.com.


Te-ai abonat la newsletter? 
Cum adică, Nu?
Tu glumești!
Apasă aici, lasă-ți email-ul și primești Gratuit 10 Metode/Remedii/Tratamente Naturiste – plus câteva idei si recomandări prețioase – în format PDF. 
Documentul poate fi salvat pe computer sau se poate imprima.

Dacă te lasă inima să mă susții, vizitează-mă pe authorcristinag.blogspot, Amazon, Goodreads și unde mai crezi tu.
Iar dacă-ți plac cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie? 
Caută-mi numele – Cristina G. – în Google (sau orice alt motor de căutare ce folosești tu).
Sunt peste tot.

Da, și văd ce faci, să știi. :p



Post a Comment

1 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>