Pufoiaca și vecinu'

Afară-i frig și bate vântul,
Iar eu fug de rup pământul
Că aseară pe înserat,
M-am îmbătat și-am vomat,
Pe mașina lui Costică
Și acum îmi este frică.
C-o să m-alerge cu-un cuțit
Să mă taie tot la gât.
Căci vecinul e nebun.
S-a urcat într-un alun
Și mă așteaptă înfuriat
Pe după crengi furișat.

Jur că nu mai beau niciodată
Decât pufoaică și lapte.
Și o să stau în banca mea,
Ghemuit pe dușumea,
Să nu-l supăr pe vecin
Cu nasul mare, acvilin.

Dar acum cum mă descurc?
Că vecinul parcă-i turc.
Nu-nțelege că n-am vrut
Pe mașină să mă urc
Cu picioarele să-i trag
Pumni, bocanci și-un hadarag

Dacă am să scap cu viață
Mă voi duce până-n piață
Să-i cumpăr-n loc o căruță...
Sau mai bine o măsuță...
Unde să ne așezăm să bem
Rachiu și cu untdelemn.

Deci urează-mi mult noroc
Că nu cred c-am să mă întorc
Pe piciorușele mele
Că m-am băgat în belele.

Sună mai bine toți frații,
Că a lor erau cârnații,
Pe care i-am vomitat,
În spațiu delimitat.

Și mai sună și salvarea
Ca să-mi re-deie culoarea
Pe care-o pierd negreșit
C-am băut și sunt tâmpit.

PS. În cazul în care ţi-a plăcut ce ai citit (ți-a stârnit un zâmbet poate/sper) un like/share la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.

Post a Comment

2 Comments

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>