Idei de cadouri pentru cei ce gatesc: Carti de retete

Dragii mei cititori,

Ar fi trebuit să public această postare mai demult, dar am avut parte de multe surprize nedorite și-am tot amânat.
Nu te rețin căci dacă cauți cadouri, timpul este prețios.
Cum sunt scriitoare și-mi place să gătesc (nu degeaba am vreo 8 bloguri de rețete), am publicat (la cerere) nenumărate cărți de rețete pe toate gusturile.
Toate cărțile mele sunt publicate atât în format electronic cât și în format de hârtie (paperback) și se găsesc peste tot în mediul online.

Retetele Bunicii invatate de la Mama de Cristina G.


De Crăciun, zi de naștere, aniversare sau fără niciun motiv special, fă cadouri celor dragi.
Cărțile sunt optime idei de cadouri pentru oricine, chiar dacă nu toți citim.

Cărțile de rețete sunt potrivite pentru toți cei ce gătesc, evident. Dar și pentru cei care vor să învețe. Pentru ei am 2 cărți cu rețete speciale explicate foarte bine (vezi mai jos).

Am să-ți las titlurile cărților mele de rețete și câteva linkuri directe, însă dacă le cauți în orice motor de căutare, le poți găsi singur în nenumărate librării online, dar nu numai.
Poți mergi la librăria ta favorită să vorbești cu vânzătorul/vânzătoarea și să ceri să comande cărțile ce vrei de pe Amazon (de exemplu).

Cel mai mult se vând rețetele bunicii și încep cu ele.

Cărți de rețete strămoșești:
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV
  • Cele mai Populare Retete ale Bunicii Invatate de la Mama: Mancaruri Nostalgice
Cărți de rețete din seria 41:
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători 
  • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post 
  • 41 de Rețete fără Gluten
  • 41 de Rețete de Chiftele, Omlete și Alte Aperitive
  • 41 de Rețete de Clătite, Checuri, Prăjituri și Alte Dulciuri 

Cărți de rețete din seria 25 pentru începători, vegani, vegetarieni și celiaci: 
  • 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători  
  • 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători 

Cum ziceam, dacă vrei cărți de rețete electronice vezi aici: 
Pentru cărțile de hârtie (paperback), vezi aici: 
Retetele Bunicii invatate de la Mama de Cristina G.

Post a Comment

0 Comments

>