Cadouri de fițe: Băuturi cu foițe de aur 24 karate

Wow!!! 
Cadouri de fițe. Eu și fițele. 

N-am crezut c-am să ajung să recomand vreodată un cadou de fițe!
Iată-mă însă, cu ochii scoși din orbite și cu bale la gură, cum am s-o fac!
N-am să mai zic niciodată „Niciodată!”
Ha!!! Tocmai ce-am zis-o și pe asta.
În fine, ai înțeles.

Dragă cititoare și drag cititor,

Ai auzit de băuturi sau mâncăruri făcute cu foițe de aur? 
Ce-ai gândit despre ele? 
Personal, am zis că-s prostii de prostii și mai mari nu există.
Cum, mă, chestii comestibile cu aur? 
Dar aurul e un metal!!!
Și totuși... e o modă.
O modă extraordinar... de la modă.
Ultimul răcnet în materie de fițe. Cadouri de fițe. 

Dar cică nu-i doar o chestiune de fițe, ci e o chestiune de fițe + sănătate!
Ce crezi, tu?!
Acum, să fii vegan... Dar să las baltă asta. Nu-i treaba mea.

Alimentele și băuturile cu foițe din aur te mențin tânăr, frumos și sănătos.
Unde mai pui că dacă comanzi așa ceva în public, frate, câte admirație și invidie stârnești...
No comment.

Să schimb subiectul, că lezez prea multă lume.

Pe 14 septembrie este ziua de naștere a uneia dintre cele șase surori ale mele. Suntem șapte surori, da.

Mă gândesc de mult la ce cadou să-i iau.
Și nu e că nu aș avea ce, dar nu dispun de cine știe ce monetar, așa că i-am luat niște nimicuri, pe care sigur le va folosi.
Ieri, pe când făceam cumpărături pe eMag, după cum am scris aici, iată că-mi sare-n ochi - dar drept în ochi - o sticlă de vin spumos cu foițe de aur de 24 de karate.

Idei de cadouri pentru barbati si femei: Băuturi cu foițe de aur de 24 de karate

Nu de 9, 18, 22 de karate, ci de 24!!!
Te joci cu karatele? 

Aurul care are 24 de karate este cel mai pur. Practic, numai lingourile au 24 de karate
Cum începi să lucrezi aurul pur, cum își pierde din karate.
Mă pricep de mă rup la aur.
Da. Știu doar atât.
Și asta mi-a fost spus de către vânzătoarea magazinului unde am vândut eu tot ce aveam din aur, ca să-i construiesc casa mamei. Păcat că am avut doar câteva obiecte. Am pus doar o ușă cu banii ăia.
Dar, dacă nu-i aveam, ce făceam? 

Să mă întorc la băuturile cu foițe de aur.
Cum am dat peste așa ceva, cum mi-am mușcat limba, căci nu crezusem că poate costa așa de puțin (39 de RON, în acest caz).  Așa că am luat două sticle. Urgent.
Pentru cadouri.
Mamă, și ce fain arată.
Și ce bun este vinul. 
Ce efect minunat.
Sclipește grozav!

Pentru cine este indicat de făcut un așa cadou fabulos

Desigur nu pentru copii. În rest merge pentru toată lumea, bărbați și femei.

Optimă idee pentru zile de naștere, aniversări, botezuri, logodne, nunți etc.! Orice ocazie e bună să deschizi așa ceva, crede-mă. 
Și faptul că ai făcut curat în casă, merită o asemenea recompensă.

Dar, ca să fii sigur, uite îți spun și cui îl poți oferi:
  • mame și tați
  • surori și frați
  • iubiți și soți
  • prieteni și colegi
  • copii adulți 
  • dascăli
  • preoți
  • medici
  • ingineri 
  • arhitecți
  • scriitori și poeți, artiști în general
  • vecini - care nu-s invidioși că ai iarba mai verde sau casa mai mare
  • etc., etc., etc. Toată lumea adultă care bea, chiar dacă nu-i amatoare de vin. Ăsta nu-i vin, e moft! 
Excluși sunt dușmanii. Ei nu merită!

Dar nu trebuie numai să-l oferi, poți să-l cumperi și pentru tine.
Mai ales dacă n-are cine să-ți facă un cadou.
Și știi de ce? 
Pentru că TU meriți!

În plus, poți deschide tu o sticlă pentru cineva, ca să-i faci o surpriză. Nu trebuie numaidecât să fie o sărbătoare specială.
Doar sărbătoarea iubirii. Ori a prețuirii. Personale!

Dacă apeși aici, mergi direct la lista cu băuturi cu foițe de aur.

Dacă nu ești familiar cu făcutul cumpărăturilor online, ai grijă la preț. Multe companii vând același produs cu prețuri diferite - care mai mari, care mai mici.

Vezi că le-am sortat, prețul e de la mic la mare.

Vinul spumant ce-ți recomand eu, pentru că l-am încercat, este acela din imagine.
Pe eMag, cel mai ieftin este 39 de RON. Apasă aici pentru linkul direct.

Însă ai mare grijă la costurile de transport.
Nu-ți convine să plătești 39 de RON pe o sticlă și 25 de RON pe transport.

Ori cumperi mai multe sticle sau produse de la același vânzător (magazin) - ca să amortizezi costul, ori cumperi de o anumită valoare și-ți dau transportul gratis. 


Pe eMag, acum, în raionul Supermarket, se oferă livrarea gratuită dacă cumperi produse în valoare de 250 de RON. Linkul aici (direct la sticla din supermarket).

Vorbește cu prietenii, vecinii, colegii etc. și luați împreună mai multe chestii, ca să nu plătiți transportul sau să-l împărțiți. Ai înțeles, nu? 

Din nou, atenție deosebită la gramajul produselor, în acest caz al sticlelor, și la karate. 

Multe băuturi (același brand) conțin foițe de aur cu mai puține karate, dar la preț mai mare. Mult mai mare. 
Acest vin, de exemplu, l-am găsit pe un site la 99 de RON (preț redus la jumate).

P.S. 1
Știu, stai pe pace, că există și cosmetice cu aur.
Folosesc de mult timp.
Funcționează?
Boh?! 
Ce știu sigur este că arată super frumos. Serurile, mai ales.
În rest... tot 43 de ani am. Spune buletinul meu. Ticălosul.

Dar, lasă că beau o sticlă de asta și-mi trece supărarea.

P.S. 2
Spumantul trebuie să fie rece, frapat chiar, și servit în pahare speciale, cu picior (din cristal sau sticlă)!
Ca acestea.

Idei de cadouri pentru barbati si femei: Băuturi cu foițe de aur de 24 de karate

Sau acestea.

Idei de cadouri pentru barbati si femei: Băuturi cu foițe de aur de 24 de karate

Să nu care cumva să te pună păcatul să-l servești în pahare de plastic!
În fundul iadului te duci!

Jur că orice băutură are alt gust când e servită în paharele juste și cu fastul care i se cuvine. 
Pe naiba. Este doar în mintea mea. 

La final, pentru că-mi dau seama că dintre voi sunt scârbiți din idea mea, sau de gustul acestui vin, vreau să amintesc că gusturile sunt personale. 
Ce-ți place ție, eu găsesc dezgustător și viceversa. 
Da. 

Cadourile de fițe sunt... de fițe. 

Post a Comment

0 Comments

>