Încălțăminte și îmbrăcăminte cu livrare gratuită: Idei de cadouri

Se aproprie Crăciunul și de ceva timp caut niște papuci de casă pentru cumnățica mea.
Online caut, nu în magazinele fizice pentru că nu am timp să umblu hai-hui.
Bine, nici nu-mi place îmbulzeala.
Ca să zic drept, am shopping phobia.
Unde-ai mai auzit tu o femeie căreia să nu-i placă să facă cumpărături? 
Uite că există.

Destul despre mine.
Postarea asta este pentru persoanele care fac cumpărături online.
Și asta pentru că am găsit un magazin care trimite marfa gratuit acasă, indiferent de câte produse cumperi și de câți bani cheltui.

Dacă nu știi, în străinătate multe magazine nu pun clientul să plătească transportul.
La noi n-am găsit unul până acum.
Și cum mare mi-a fost mirarea și bucuria, m-am gândit că cititorii mei, în special femeile, merită să le spun despre Deichmann - magazinul de încălțăminte și acesorii la prețuri imabatabile.

Eu am doar o pereche de papuci de casă - cadou pentru cumnata mea - și te asigur că nu am plătit transportul.

Dacă ai de făcut cadouri de Crăciun, te invtit să arunci o privire și să comanzi cât mai degrabă, căci acuși se aglomerează toate.
Eu zic că niciun om nu s-a r supăra dacă ar primi o pereche de papuci de casă, chiar dacă are deja.
Papucii de casă se uzează repede.

Încălțăminte și îmbrăcăminte cu livrare gratuită: Idei de cadouri de Cristina G.


Pentru alte idei de cadouri, apasă aici.
Și aici



Post a Comment

0 Comments

>