Schimbare de look, pardon, șablon - Modernizare în curs

Drag cititor al blog-ului eumerit (adică acesta pe care te găsești acum), 

Te informez că încep schimbarea de șablon și nu știu cât timp cât timp va dura. 

Pentru cei care nu se ocupă cu blog-uri, site-uri sau/și limbaj HTML, șablon înseamnă tipar, model. 

Hmmm. Habar nu am cum să explic.

Pe înțelesul tuturor, șablon = aspect. 


Hartie igienica in carucior mic-Panica



Sunt 466 de postări publicate. Sortarea lor îmi va lua mult timp. 

Aceeași schimbare de look - de șablon - are loc și pe blog-ul reteteindraznete

În jur de 25 din cele 32 de blog-uri pe care le dețin, vor suferi astfel de modificări.  

32 de bloguri!!!!! Îți dai seama?!


Emoticons care plang si sunt ingrijorati

Șabloanele sunt vechi și nu se încarcă bine pe dispozitivele electronice mai mici (tablete, telefoane „deștepte” etc.) Cititorii au semnalat că textul e mic și fuge pe ecran. 

Ticălosul! 

Textul, da. Ce-i trebuie să fugă? 

Nu poate să se adapteze și el?! 


Mi-e groază de schimbările astea, căci sunt incredibil de laborioase. 

Dar șablonul trebuie modernizat, nu numai ca să fie „la modă”, dar practic. 

Șablonul ăsta nu este mobil prietenos, cum am zis mai sus. 

În engleză șablon mobil prietenos sau receptiv este responsive template. Adică un șablon care răspunde corect (receptiv), se adaptează la dispozitivele pe care este deschis. 


Bleah! Nu știu de ce m-am pierdut în atâtea detalii inutile, care nu interesează pe nimeni. 

Drag cititor, blog-ul acesta este în mod „modernizare în curs” pe timp nedeterminat. 

Îmi cer mii de scuze pentru haosul ce se va crea, poate chiar în timp ce navighezi prin pagini. 

Toată postările pot fi găsite ușor, dacă știi ce și cum să cauți. 

Am încredere în motoarele de căutare că te vor conduce aici și vor deschide paginile pe care le cauți. 

La revedere și baftă mie. 

 

Don t panic-stampila rosie

Credit fotografii: Pixabay

Post a Comment

0 Comments

>